nedjelja, 15. ožujka 2015.

Usporedna recenzija krema za ruke: Mixa, Docteur Renaud, Balea, Cien, AlpStories

Kreme za ruke su mi kao i balzami za usne proizvodi od kojih se ne odvajam i koje koristim tijekom cijele godine. Rado ih isprobavam i uvijek ih imam nekoliko kod kuće, kao i jednu u torbici te jednu na poslu. Danas ću vam pisati o kremama za ruke koje trenutno koristim i koje zaslužuju da o njima napišem koju riječ. Ovakav post sam već pisala, ali je bilo riječi o drugim kremama za ruke pa koja zanima klik na post.


Mixa intenzivna hranjiva krema za ruke, 100 ml, cijena 21,90 kn. Krema je namijenjena suhoj i vrlo suhoj koži i zbog toga je jedna od najčešće korištenih krema ove zime. Kako se ova krema sviđa i mom suprugu, čim potrošim tubicu, kupujem novu i tako je ova krema stalno u opticaju. Tekstura kreme je gušća, ali se lako nanosi i razmazuje na kožu te se brzo upija i ne ostavlja ruke masnima. Boja kreme je svijetlo roza, gotovo neprimjetna, a miris joj je ugodan i na koži se zadržava neko vrijeme.

Docteur Renaud obnavljajuća krema za ruke i nokte, 75 ml, cijena 139 kn. Iako je cijena ove kreme izrazito visoka, odmah ću reći da vrijedi svake lipe. Tekstura kreme nije jako gusta i djeluje kao krema koja će se instant upiti u kožu, no na rukama se tako ne ponaša. Nakon što ju nanesete trebat će nekoliko minuta da se upije i već pri prvom nanošenju primijeti se da je riječ o kremi bogatog sastava jer nakon što ste nanijeli kremu mirni ste s mackanem ruku nekoliko sati. Kreme je potrebno jako malo da bi se namazale ruke tako da će vam ova krema potrajati jako dugo. Boja kreme je slična boji tubice, breskvasta. Krema ima intenzivan miris manga koji se dugo zadržava na rukama, ali nije riječ o zagušljivom mirisu, nego upravo suprotno, tako da mi ne smeta. Namijenjena je suhoj koži i ispucanim rukama, a sadrži organsko ulje manga, shea maslac, biljne voskove jojobe, mimoze i suncokreta.



Cien SOS koncentrat za ruke, 75 ml, cijena 8,89 kn. O ovoj kremi se već puno pisalo kao odličan low budget proizvod, no ja sam ga tek nedavno probala i moram potvrditi oduševljenje. Tekstura je jako gusta i zbog nje malo teže izlazi iz tubice. Potrebno je jako malo proizvoda da bi se namazale ruke (zrno graška) te malo više vremena da se krema upije. Boja kreme je mliječno bijela i nema miris. Kremu nisam koristila svakodnevno, nego kako joj i ime govori, u SOS situacijama kada su mi ruke bile jako isušene. Nanosila sam ju prije spavanja i ujutro se budila s mekanim rukama te se ovaj koncentrat usuđujem usporediti s Mixa kremom za suhe dijelove koja se našla među mojim godišnjim favoritima (klik), samo triput jeftiniji. Osim ruku, mazala sam stopala i laktove te sam oduševljena učinkom koji pruža ova krema.

Balea krema i maska za njegu ruku 2u1, 100 ml, cijena 7,90 kn. Balea kreme za ruke i ja se baš ne slažemo, no ova mi je iznenađujuće dobra. Namijenjena je suhoj koži i sadrži ulje makadamije. Tekstura joj je srednje gusta, jako lijepo se razmazuje i brzo upija u kožu. Miris joj je ugodan i ne zadržava se dugo na koži. Krema se može koristit i kao maska za ruke tako da ju nanesete u debljem sloju i ostavite da djeluje 30 minuta. Nisam ju koristila kao masku jer mi to nije funkcionalno i ne mogu 30 minuta sjediti raširenih ruku i paziti da nešto ne dotaknem i ne umrljam kremom, ali ako volite isprobajte ju i na taj način.

AlpStories gel za ruke lavanda*, 50 ml, cijena 69 kn. Tekstura ove kreme je geasta, kako joj i samo ime kaže, a samim time je i lakša od ostalih krema te će mi savršeno odgovarati u nadolazećim toplijim danima. Riječ je o nemasnom i osvježavajućem gelu predivnog i prirodnog mirisa lavande. Cijena kreme je visoka no to opravdava ovaj divan sastav koji sadrži hranjiva ulja suncokreta, avokada, pšeničnih klica i naranče. Proizvod je veganski i nije testiran na životinjama te kao i ostali AlpStories proizvodi ne sadrži parabene, mineralna ulja, umjetne mirise i boje te silikone.


Jeste li isprobali neku od ovih krema za ruke? Koja je vaš omiljena krema za ruke?

*PR proizvod

34 komentara:

  1. Već mi je na wish listi jedna krema za lice od Mixe a kako mi se čini, uzet ću i ovu za ruke jer su mi u zadnje vrijeme strašno suhe :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Bas me zanima ova od AlpStoriesa jer su mi super drugi proizvodi koje su mi poslali na recenziju :) a i Mixa proizvode nikako da isprobam. Super si se sjetila ove recenzije. :)
    Meni je trenutno u opticaju najdraza L'occitane krema od ruže, a volim i njihovu od badema jako. Također koristim trenutno ponekad i Yves Rocher od maline i jednu I Love kremu (mislim da je od breskve). Općenito jako sporo i slabo trošim kreme za ruke pa treba vremena da skupim neke dojmove :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Blago tebi, ja kreme za ruke kao da jedem :D Imam jako suhe ruke i mažem ih nakon svakog pranja :) Slažem se za L'occitane <3

      Izbriši
  3. Jako volim kreme za ruke te ih koristim najmanje dvaput dnevno. Do sada sam koristio Avonovu glicerinsku (onu plavu) i pokazala mi se odličnom, Bottega Verde kremu od crne riže (božanstven miris) i sada koristim trenutno od Yves Rochera kremu od kakaa i pistacija (blag i gurmanski miris). A hidratacija je odlična i zadovoljavajuća! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imala sam Yves Rochera kremu od kakaa i pistacija te mi je budila apetit :D

      Izbriši
  4. mixa!!! :D potrosila sam onu sa narancastim cepom i vratila se ovoj crvenoj u ovo hladno vrijeme :) to je jedina krema za koju znam da kad ju stavim upit ce se za cas a hranit ce mi ruke duugo :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Imam hrpu krema za ruke doma jer ih koristim nakon svakog pranja ruku. Nikad dosta kremica, brzo se troše :)
    Imam jednu mixa doma, još je na čekanju, ali mi se svidjela kad sam je isprobala. Sad si me navukla i na ovu Baleinu i Cien :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja ih koristim nakon svakog pranje ruku pa imam osjećaj da ih jedem jer što mi je potrošiti jednu tubicu :D

      Izbriši
  6. Već znaš da mi je Mixa jedna od omiljenih a ostale nisam imala prilike da probam čak ni tu Baleinu jer su mi zimi preslabe. Pored svih dobrih strana Mixa kreme koje si i opisala, ja sam čini mi se pomalo postala zavisna od njenog mirisa :) Trenutno osim Mixe koristim i Loccitane onu od badema ( u posebnim prilikama hahah), Atrix i zelenu Bioten :) L.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mixa i Loccitane su mi odlične kreme za ruke :D Slažem se da Mixa ima odličan miris :)

      Izbriši
  7. Obozavam kreme za ruke, koza mi nije suva pa ih najcesce kupujem po mirisu koji mi se svidi. Od ovih probala sam Baleinu i zadovoljna sam. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja volim kad krema lijepo miriši i kad hidratizira :) Drago mi je što ti se sviđa Balea krema :D

      Izbriši
  8. I ja posvuda imam kreme za ruke heh ali u zadnje vrijeme su mi sve dosadile i nijedna mi se ne svidja. Najbolja mi je bila mixa ali ipak iducu kupujem balea sa maslinovim uljem, a mozda i ovu s makadamijom, sad si me zainteresovala :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako ti mogu olakšati kupovinu, imala sam i onu s maslinovim uljem i s ovom s makadamijom sam zadovoljnija, no mislim da je to individualno :D

      Izbriši
  9. Nisam isprobala niti jednu od tih kremica, ali Baleu ću sigurno isprobati kada potrošim zalihe, jer kao i ti imam gomilu krema i stalno ih koristim :D ali rijetko koju potrošim, jer najčešće koristim nekoliko krema u isto vrijeme xD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma i ja ih koristim nekoliko u isto vrijeme, ali kako mažem ruke nakon svakog pranja jako brzo se troše :D

      Izbriši
  10. Koliko god balzame za usne volim i koristim toliko od krema za ruke bježim :/
    Probala sam Mixu i zasad mi je ok ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To znači da ti ruke nisu jako suhe što je odlično :D

      Izbriši
  11. Isprobala sam Mixu i Cien, odlične su mi! Takva gušća, masnija tekstura paše mojoj suhoj koži pa zaobilazim ove laganije formule jer mi jednostavno nemaju nikakvog učinka.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam na što misliš jer i sama imam suhu kožu na rukama ;)

      Izbriši
  12. Odličan post, volim ovakve usporedne recenzije! :) Od navedenih krema još nisam nijednu probala, ali AlpStories mi zvuči nekako obećavajuće :). Trenutno koristim EOS losion i Bioderminu kremu za ruke i baš sam zadovoljna tim kremicama :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Čitala sam kod tebe o EOS losionu koji bih baš voljela probati :D

      Izbriši
  13. Mene toliko krema za ruke privlači, ali kako ne želim da lagerujem onda odustanem od kupovine. To su proizvodi koje nekako najsporije trošim, a nije da nisu baš često u upotrebi :D
    Mixu sam planirala kupiti, ali nikad nije došla na red :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zavidim što kreme za ruke nisu u čestoj upotrebi jer to znači da nemaš suhe ruke. Moje ruke su totalna koma i moram ih mazati nakon svakog pranja, tako da kreme trošim brzinom munje :)

      Izbriši
  14. Od svih ovih, isprobala sam samo Cienovu i stvarno mi je bila spas u kriznim situacijama, nedavno sam si naručila Just kremu za ruke s ekstraktom čajevca, jedva čekam da mi dođe :) pa da ju pošteno isprobam jer se u posljdnje vrijeme borim s dishidrotskim dermatitisom...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da ćeš biti zadovoljna s Just kremom, čekam dojmove :D

      Izbriši
  15. Cien sam koristila i dobra mi je, Mixu sama sebi govorim već valjda godinu dana da ću kupiti i svaki put zaboravim :/
    Dr. Renaud zvuči divno, ali miris manga (makar kažeš da nije zagušujuć) ne mogu podnijeti, pa ipak preskačem :(

    Ja trenutno obožavam Loccitane karite, Nuxe i legendarnu 48-icu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam kako je gadno kad ti neki miris smeta jer bez obzira i što ti nije jak, imaš osjećaj da ti je u nosu :D Meni tako obožavana Nuxe ne odgovara zbog prejakog mirisa, a 48-icu sam nedavno vidjela u DMu i moram ju kupiti nostalgije radi :D

      Izbriši
  16. Trenutno imam 10 otvorenih i 10 neotvorenih krema za ruke:D Od tvojih sam skoro sve probala a trenutno mi je najdraža nevenova mast onda znaškakve su mi ruke :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam, jer se i ja nekada nađem u takvim problemima da mi jedino nevenova mast pomaže :/

      Izbriši
  17. moja je koža tako suha da cien krema nestane u sekundi ;)
    bez kreme za ruke bih umrla, imam ih po čitavoj kući, raspoređene na svakih pola metra i u većini jakni i torbi :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Totalno te razumijem :D Nema ništa gore, nego kad ruke peckaju i pucaju od suhoće :/

      Izbriši