subota, 21. ožujka 2015.

Balea mlijeko za tijelo za tuširanje – vanilija

Mlijeko za tijelo za tuširanje ili pod poznatijim nazivom regenerator za tijelo od vanilije je još jedan Balea LE proizvod koji se u našim DM trgovinama pojavio u prosincu. Kako sam veliki obožavatelj regeneratora za tijelo, odlučila sam isprobati i ovaj. Balea ima još dva regeneratora za tijelo – plavi namijenjen suhoj koži i boje breskve namijenjen jako suhoj koži o kojem sam pisala u mini recenzijama ovdje.


Regenerator dolazi u ambalaži od 400 ml i ta količina će vam potrajati poprilično dugo, pogotovo ako ga kao ja ne budete koristili svaki dan. Lako se dozira, a njegova gusta tekstura se lako raspoređuje po tijelu. Ono što mi se najviše sviđa je predivan miris vanilije koji nije preagresivan, a ni preslab, nego baš onako taman, a miris se i neko vrijeme zadržava na tijelu nakon korištenja tako da daje jedan potpun užitak.

Koristi se tako da ga nakon nanesete na mokru kožu nakon svog uobičajenog pranja gelom ili sapunom za tuširanje. Ja ga ostavim nekoliko minuta na koži i nakon toga ga isperem te nakon njegovog korištenja nemam potrebu za dodatnom hidratacijom. Moram napomenuti da imam normalnu kožu tijela, tako da vjerujem da osobama s jako suhom kožom regenerator ne bi pružio dovoljno hidratacije i da bi im nakon njegovog korištenja bio potreban još neki dodatni izvor hidratacije kože, bez obzira što na njemu piše da je namijenjen osobama sa suhom kožom tijela.
Sastav:
Regenerator se može kupiti u DM prodavaonicama pa cijeni od oko 25 kn, nedostatak je što je riječ o LE kolekciji pa ne znam koliko će se dugo zadržati na policama DM-a.


Jeste li probali ovaj regenerator za tijelo? Koji vam je omiljeni?

Broj komentara: 29:

  1. Mnogo volim ovu tuširalicu i zaista je fantazija, jedino što mi se miris ne zadrži mnogo na koži to je šteta jer je preeeeedivan :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Što se mene tiče ne bi mi smetalo da miris traje cijeli dan, jer je predivan :D

      Izbriši
  2. Nisam probala niti jedan regenerator za tijelo :O Sram me bilo!
    Ako ti kažeš da ovaj nije za suhu kožu onda ću ga zaobići ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako imaš suhu kožu, mislim da bi još trebala koristiti neku mazalicu uz njega :D

      Izbriši
  3. Volim sve od vanilije pa mi i ovaj regenerator dobro zvuči, pogotovo od kad sam počela davati priliku Baleinim proizvodima :D Meni bi vjerojatno trebala dodatna njega jer mi je koža ekstremno suha na pojedinim dijelovima.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Trebala bi ti uz njega još dodatna njega, bar u ovim hladnijim razdobljima :D

      Izbriši
  4. Nikada nisam čula za regenerator za tijelo! Pa gdje ja živim ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Čitajući komentare, skužila sam kakav je to proizvod! Probala sam isti proizvod od od Nivea i Balea. Nisam bila oduševljena, na žalost, jer je to jako praktičan proizvod

      Izbriši
    2. Žao mi je što ti ne odgovaraju jer meni su oni odličan izum :D

      Izbriši
  5. To je nešto kao ono Niveino in shower ili kako već? Imala sam taj Nivea i nije me uopće oduševio, na kraju mi je god dn stajao. Ali jakooo volim vaniliju, možda čak i kupim ovaj, samo zato što je vanilija :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, to je to :D Imala sam i Nivein i bio mi je ok, no ovi Balea su mi puno bolji, a i pakiranje je veće :D

      Izbriši
  6. Nisam ljubitelj InShower proizvoda, imam osecaj da nemaju nikakav efekat na moju kozu :/... Baleini izgledaju jako primamljivo i zanimljivi su mi, ali kao da ne deluju na mene :D... I vodim borbu sa sobom, zanimljivo i lepo a bez nekog ucinka- kupiti ili zaobici..?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako ti ne odgovaraju, onda je šteta trošiti novac na njih i bolje uložiti u neku dobru mazalicu :D

      Izbriši
  7. Probala sam drugi Balea, a samostalno nije mogao ništa suhoj koži :) Ipak, nije ni potpuno bezveze, a kako volim mazalice za tijelo nije mi bilo teško koristiti u koimbinaciji s losionom ili kremom za tijelo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam da je ovo vama suhokošcima nedovoljno hidratacije, ali snašla si se :D

      Izbriši
  8. Balea proizvodi imaju savrsen miris, pa verujem da i ovaj ima isto tako. Do sada od ovakvih proizvoda sam koristila samo Niveu tokom zime, jer me je uzasno mrzelo da cekam da mi koza upije neko mleko. Mozda kupim ovaj posto mi dobro zvuci. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni su Balea regeneratori puno bolji od Nivee i povoljniji jer dobiješ više proizvoda za otprilike istu cijenu :D

      Izbriši
  9. baš sam si kontala nabaviti balein regenerator za tijelo jer mi je nivein bio skroz ok. Koža mi je normalna i nezahtjevna pa mi ne treba neka uber-mega-giga njega :D miris vanilije mi je ok, pa kontam da ovaj prvi uzmem :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da će ti odgovarati, a miris je predivan :D

      Izbriši
  10. Još uvijek ga nisam probala, ali ovaju tjedan ću ga definitivno kupiti. Sad si već skužila da ih ja volim za lijene dane :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Obožavam miris vanilije, takodje i Baleiine proizvode :) Za sad upotrebljavam samo Balea creme-oil losjon- više mi nahrani kožu posle kupanja.. xx Maja
    - http://modern-muffin.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imala sam njihove uljne losione i odlični su mi :D

      Izbriši
  12. Nadam se da ga ima još uvijek u DM-u jer sve što miriši na vaniliju ja moram imati. :D

    OdgovoriIzbriši
  13. volim te "taman" mirise vanilije, jer ne volim kada su preteški,, proizvod zvuči primamljivo, a i mililitraža je odlična :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Probala sam Lush regenerator za tijelo i jako mi se svidio tj. da budem preciznija, sve mi se svidjelo osim cijene :D. Šteta što ovo mlijeko nije hidratantnije, mislim da mojoj suhoj koži ipak ne bi bilo dovoljno hidratantno.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da ne bi odgovaralo suhoj koži, tako da štedi za Lush :D

      Izbriši