nedjelja, 8. ožujka 2015.

Kerastase Bain Divalent šampon za kosu

Već dugo slušam sve pohvale o Kerastase proizvodima za kosu pa sam ulovivši dobar popust na Lookfantastic kupila i ja jedan. Odlučila sam se za Bain Divalent koji je namijenjen masnom vlasištu i suhim vrhovima. Kako je kod Kerastase šampona jako važno odabrati pravu liniju za vašu kosu pa ću vam u nekoliko rečenica opisati svoju kosu.

Imam kosu s masnim vlasištem i perem kosu svaki treći dan, iako bi ju mogla prati svaki drugi, ali zbog nedostatka vremena koristim se suhim šamponima koji me tu spašavaju. Vrhovi su mi suhi, redovito šišani. Kosa mi je duga preko ramena, jednom mjesečno bojana u plavo. Prirodno je mekana, svilenkasta i sjajna, a zbog tankih vlasi se jako petlja. Kosa mi ima potreban volumen kad je oprana i čista, no to traje samo jedan dan, a ostatak vremena je u repu ili punđi.

Kod Kerastase šampona odlučila sam se za liniju Bain Divalent jer mislim da od ponuđenih linija ona najbolje odgovara mojoj kosi. Ova linija ima dvovalentno djelovanje, djeluje na reguliranje i uklanjanje suvišnog sebuma na korijenu kose te hrani i hidratizira suhe vrhove.
Šampon dolazi u prepoznatljivoj Kerastase bočici od 250 ml iz koje se lako dozira. Potrebno znatno manje, nego drugog šampona i ova će vam bočica potrajati oko mjesec dana. Cjena šampona je oko 17,40 € ili oko 132 kn.

Sastav:

S obzirom na veliku popularnost Kerastase šampona i puno pozitivnih recenzija, osjećam se poput partybreakera jer je kod mene izostao wow osjećaj. Nakon pranja kosa mi lijepo izgleda, ali ona prvi dan nakon pranja izgleda lijepo i s puno jeftinijim šamponima, a nekakav poseban utjecaj na vrhove nisam ni primijetila. Inače, svoje vrhove često šišam, tako da mi djelovanje šampona na njih nije toliko važno, a od šampona koji djeluje na masno vlasište očekujem da mi produži vrijeme između dva pranja kose, što je kod ovog izostalo.

I tako se moja potraga za HG šamponom nastavlja. Ono što tražim kod šampona je samo da djeluje na moje masno vlasište, a za šampon koji bi mi uspio odgoditi pranje kose za dan spremna sam izdvojiti poveću svotu.


Jeste li isprobali Kerastase šampone za kosu? Koji je vaš omiljeni šampon?

31 komentar:

  1. Ajme i meni bi takav trebao...ako ga nadjes, javi :D! Imam dosta svijetle vrhove i prirodnu kosu na vrhu pa se tamo i vise masti (nema blajha). Zao mi je da ovaj nije ispunio ocekivanja, bas sam se nadala da ce ti biti dobar. Meni jedino sto djeluje koliko toliko ok je onaj L'oreal Ever Riche, s njim mi je najljepsa kosa, ali svejedno drugi dan pospricam malo suhog sampona po tjemenu. Iako nekad stvarno mislim i da umisljam tu masnoću jer druge kad pitam uopce ne vide da mi je masna kosa, to samo ja vidim haha :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma mislim da je to odlično kad samo ti vidiš, dok se kod mene baš vidi. L'oreal šamponi su se i meni pokazali kao najbolji drogerijski :D

      Izbriši
  2. Nisi jedini partibrejker, ja sam imala tri Kerastase šampona i ostala potpuno ravnodušna :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znači vjerojatno nam ne odgovaraju Kerastase šamponi :/

      Izbriši
  3. Baš sam se ponadala da će ti biti dobar jer i ja imam masno tjeme, kosa mi je normalna do masna, a vrhovi nešto suši... I ja još uvijek tragam za HG šamponom, a nekako posustajem i mislim da ga nikad neću pronaći :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma i ja sam već digla ruke s pronalaskom HG šampona :D

      Izbriši
  4. Iste me muke muče :D ja sam zasad stvarno zadovoljna s Biobazinim 3u1, dosad sam probala s mediteranskim biljem i sad koristim 3u1 s kokosom, i oba su mi dobra. Prirodni sastojci, nema sulfata ni silikona, pjene se dobro i skinu masnoću s tjemena, kao i ostatke od suhih šampona i proizvoda za vrhove... Ne produžuje mi vrijeme čistoće kose, ali je kosa jako mekana i sjajna od njih :) 30ak kn za 400 ml i piči :D
    e i btw, i kao gel za tuširanje je divan :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidiš, probala sam stvarno puno toga od Biobaze, a nikad šampone. Morat ću probati i njihove da vidim kako ćemo se slagati :D

      Izbriši
  5. nas dvije dijelimo masnu kožu i masno vlasište haha :D
    šteta što šampon nije produljio vrijeme između pranja kose :/
    cijena mu je paprena, trebao bi biti puno bolji :)
    Moji omiljeni šamponi su L'oreal ever rich i Schauma Fresh it Up :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. He, he, baš smo se usrećile :D Za tu cijenu mora bi biti savršen :) Nisam probala ni jedan, ali L'oreal šamponi su mi se pokazali kao najbolji :D

      Izbriši
  6. Šteta što ti ovaj proizvod ne daje željenje rezultate. Nisam ga nikada koristila. Ja koristim Schwarzkopf i Pantene i super su mi! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pantene šamponi mi nikako ne odgovaraju, a Schwarzkopf sam koristila jako davno, no mogla bi ih opet isprobati :D

      Izbriši
  7. Isse isti slučaj i kod mene. Imam sličnu kosu kao ti i kupila sam onaj za masnu kosu. Ništa. Nije se pokazao ništa bolji od nekih šampona od 20 kn. Razmišljala sam i o ovome, sad ga definitivno ne uzimam. Probala sam većinu drogerijskih šampona i nijedan mi nije wow. Ima još jedan Kerastase koji želim isprobati, ako ni on ne bude wow, prat ću kosu s onim litarskim šamponima. Ionako vrhove njegujem uljima i maskama, a najbitnije mi je da su vrhovi zdravi. Kosu operem triput tj i ok je.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da nakon ovog neću kupovati Kerastase šampone, osim ako ih ne uhvatim na nekom ogromnom popustu. I moji su vrhovi zdravi jer ih baš njegujem i redovito šišam, a masno vlasište me jako živcira :/ Od drogerijskih šampona su mi se najbolji pokazali L'oreal i Aussie :D

      Izbriši
  8. čini mi se da nas puno ima sličnih problema, naročito kad se kosa boja ;)
    meni se teško zadržati na jednom šamponu, neki mi se svide ali vječito tragam dalje... ali, otkako sam probala avonov s medom i uljem jojobe moram reći da sam si uzela naaaajveću bocu jer mi savršeno paše, oduševljena sam :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja stalno tražim savršeni šampon, a i nakon nekog vremena kao da mi se kosa zasiti određenog šampona je šampon koji mi je mjesecima odgovarao odjednom mi postane njah :/

      Izbriši
  9. Meni je kosa suprotna od tvoje! Perem je isto svaka tri dana, nije suha, gusta (volumen mi definitivno ne treba!), ali imam osjetljivo vlasište

    OdgovoriIzbriši
  10. Hm, da, vidim da si u istim problemima kao i ja sa svojim Tigi šamponom, definitivno nema nekog wow efekta :/. Definitivno preskačem ovaj šampon i nastavljam potragu :D. Sretno nam bilo! ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Držim nam fige jer će nam u ovoj potrazi trebati :D

      Izbriši
  11. Meni je svojevremeno od Kerastasea bila jako dobra Chroma Riche maska, šampone baš nisam isprobavala, ali sam i sama u potrazi za HG šamponom, pa eto, nisi jedina :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidim da nas ima :D Imam njihovu masku za volumen i ona je sasvim druga priča :)

      Izbriši
  12. Meni je želja probati šampone od Kerastasea,nadam se da ću biti jedna od onih što će im odgovarati..
    :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja se nadam da ćeš pronaći liniju koja će ti odgovarati :D

      Izbriši
  13. ne znam jesam li ikad pročitala ijednu pozitivnu recenziju za ovaj šampon :/
    ja sam našla svoje najdraže kerastase šampone, no imala sam i ja failova kad su njihovi šamponi i maske u pitanju, srećom ne odmah u startu, pa ih nisam otpisala :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Istina, ni ja nisam pročitala ni jednu pozitivnu recenziju, ali mi nije vrag dao mira jer sam mislila da će mi ova linija najbolje odgovarati :/

      Izbriši
  14. Imam isti tip kose kao i ti..
    Meni je trenutno odličan Fitoval šampon, lijepo mi oporavlja i pogušćuje kosu, baš sam zadovoljna!

    OdgovoriIzbriši
  15. Imam isti problem i preporučam Keune šampon Derma regulating for oily scalp and hair, košta oko 56kn u Mulleru. Kad operem kosu s njim, do 3 dana je nosim raspuštenu, a onda još dan-dva u punđi ili repu prije sljedećeg pranja. Na vrhove stavim (još kad mi je kosa vlažna) neki od proizvoda za suhe vrhove i lakše raščeljavanje (npr. Eveline argan+keratin (50-ak kn) ili bilo što drugo (Garnier kamelija, Swiss O-par...). Iznimno je važno i kosu prati u malo hladnijoj vodi jer toplina potiče izlučivanje sebuma. Kao i feniranje - ako možete, sušite na zraku!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. SKeune proizvodima imam jako malo iskustva, tako da puno hvala na preporuci, svakako ću ga probati :D Za vrhove sam koristila Matrix ulje indijske amle koje mi je odlično te sam ga baš neki dan potrošila i moram obnoviti zalihe ulja te još ne znam što ću uzeti. Kosu feniram samo kad je jako hladno i kad moram nekamo ići, inače je sušim na zraku, a ovo za hladniju vodu nisam znala, tako da ću svakako probati :D

      Izbriši