utorak, 10. ožujka 2015.

New in #15

Nakupilo se noviteta, a kako i ne bi kad dugo nisam pisala new in postove. Nisam bila rastrošna kao što se čini, ali hrpa proizvoda koje ćete vidjeti se skupila u protekla dva mjeseca.

Bocassy* proizvode trenutno testiram i sve što mogu reći je wow na prvo korištenje. Riječ je o laganoj dnevnoj kremi za normalnu i mješovitu kožu s zelenim čajem i maslinovim uljem i serumom za snažno učvršćivanje i hidrataciju.

• Počastila sam se Avon ruževima o kojima ste mogli čitati u ovom postu, a izabrala sam nijanse Hibiscus, Spring Lilac i Royal Peony. Na slici vidite još Super Shock crnu maskaru i Care Intensive Relief balzam za usne.

Essence nas je počastio I love nude kolekcijom te sam se kao i većina blogerica počastila s nekoliko proizvoda. Ruž sam uzela u nijansi 03 Come Naturally i on me je najviše razočarao jer mi je jako isušivao usne. Lash Princess maskara se osim zelene boje na ambalaži od svoje prethodnice razlikuje i lošijom kvalitetom. Ne mogu reći da je maskara totalni užas, ali prethodnica mi je bila za nekoliko klasa bolja. Sjenila su im pun pogodak, bar ove dvije nijanse koje sam ja izabrala 04 Sweet Like Chocolate i 05 MyFavotite Tauping s kojima sam i više nego zadovoljna.

• Našlo se i nekoliko proizvoda za kosu. Gliss sprej bez kojeg se ne mogu razčešljati i nekolko L'oreal proizvoda. Šampon za jačanje slabe kose sklone mašćenju, sprej za lakše raščešljavanje i jačanje kose i ulje za njegu obojene kose. L'oreal sprej je trebao biti zamjena Glissu, ali nakon jednog korištenja otišla sam i po Gliss jer se osjećam sigurnije kad mi je on u blizini ukoliko negdje zapnem J

Alba Botanica ima snižene sve proizvode 50% jer povlače proizvode iz DM pa sam se odlučila isprobati koji. Uzela sam hvaljeni enzimski gel za čišćenje lica i hidratantnu kremu s aloe verom i zelenim čajem. Za gel mogu reći da mi nakon nekoliko korištenja odgovara, dok mislim da će mi krema više odgovarati kad malo zatopli jer je riječ o lakšoj kremi gelaste teksture.

• Nakon isprobanih Alverde maslaca za tijelo koji su me skroz osvojili, odlučila sam i ostalim Alverde proizvodima dati šansu pa sam tako kupila pjenu za pranje lica s limetom i jabukom koju koristim za jutarnje umivanje i dvije okoloočne kreme o kojima sam pročitala pozitivne recenzije kod drage Snow.

• Ni ovoj Balea LE tuširalici Beautiful Feelings nisam mogla odoljeti pa tako imam još jednu u kolekciji. Kreme za ruke su nešto što kupujem u ogromnim količinama, ali i trošim pa su se u kolekciji našle i ove dvije: Balea krema i maska s uljem makadamije za suhu kožu i Cien SOS koncentrat za ruke. Kako pripremam post o kremama za ruke i o ovim kremama će biti govora u nadolazećem postu. Afrodita 100% Spa maslac za tijelo je napokon moj i mogu vam reći da uživam u njemu u svojim spa trenucima te se pitam što sam toliko čekala J

Biobaza mix micelarnih vodica nije me baš oduševio, a više možete pročitati u recenziji ovdje. U zadnje vrijeme ne odvajam se od dvofaznih čistača okoloočnog make upa pa sam tako kupila L'oreal i Mixa čistače. Olival* CC krema s uljem smilja pružit će vam dovoljno hidratacije, a ujedno i ujednačiti ten te prekriti nepravilnosti, a više o njoj sam pisala u recenziji ovdje.

AlpStories* je brend koji je nedavno otvorio svoju prvu trgovinu u Hrvatskoj, a riječ je o brendu prirodne kozmetike čiji su proizvodi bez parabena, sintetičkih mirisa, mineralnih ulja i silikona. Djevojke koje ste iz Zagreba odite u njihovu trgovinu u Arena centru i upoznajte Baltazara – prvog robota u kozmetičkoj industriji, ja znam da ja hoću prvom prilikom kad budem bila u Zagrebu J Proizvodi koje vidite ne fotografiji su: 100% organska cvjetna voda cvijeta naranče, mlijeko za tijelo – kamilica, anti-age krema s kolagenom i gel za ruke – lavanda. Sve što vam za sada mogu reći je da stvarno uživam u isprobavanju.

• Moji prvi Kiko lakići u kojima uživam i zbog kojih sam saznala zašto ih mnoge djevojke vole. O ovom rozenom sam već pisala pa koja zanima klik na recenziju.

I napokon smo došli do kraja ovog dugačkog posta. Moje novitete ste vidjeli, a s čim ste se vi nedavno počastili pišite mi.


*PR – proizvodi

54 komentara:

  1. I ja sam kupila ovaj Essence ruz, ali ga nisam jos stigla isprobati. Nadam se da nece i mene isusivati. Kupila sam i sjenilo My favourite tauping i za sada mi se svida. Noviteti su ti odlicni! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da će ti ruž odgovarati :D My favourite tauping je odlično sjenilo :)

      Izbriši
  2. Također uživam u isprobavanju Alpstories proizvoda :) A Essence nove ruževe nisam još kupila, ali ću uskoro, baš mi se sviđaju! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Alpstories proizvodi su odlični :) Mene Essence ruževi isušuju, nadamse da će tebi odgovarati :D

      Izbriši
  3. Jako lijepi noviteti, Bocassy i Alba Botanica su mi top :D
    Ovaj enzimski gel se i meni pokazao poprilično dobrim, a krema još čeka početak korištenja - no nakon tvog komentara, definitivno će čekati toplije dane :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da će tvojoj mješovitoj koži više odgovarati krema u toplijim danima :D AB me je jako ugodno iznenadila, razmišljam da se počastim još kojim proizvodom :D

      Izbriši
  4. Konačno je tvoj Afrodita maslac i drago mi je da uživaš :)) Maslac je kod mene bio glavni ove zime :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Baš si se ponovila :)
    Želela bih da pročitam tvoje utiske o Alverde proizvodima :)
    A Kiko lako su stvarno fantazija :D Pogotovo ovaj treći :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bit će recenzije uskoro :D Kikići su odlični :D

      Izbriši
  6. Ma ovo sve je fantazija :D
    Jedva čekam da nam stigne ova Essence nude kolekcija ali ću maskaru sigurno preskočiti. Ja stalno nešto kupujem i više ne znam šta imam a nikako sve da skupim za neki new in post. Ali evo da se pohvalim svojim novim Mac karminom, to mi je bila najveća investicija <3
    Radujem se narednim recenzijama :D L.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Lijepo si sse i ti ponovila i treaš se hvaliti s njim :D Nemam ni jedan Mac ruž i vjerujem da je odličan :)

      Izbriši
  7. Sve djeluje tako šareno i primamljivo da bih voljela sve i isprobati, pogotovo Bocassy, koji i nisu još baš za moju kožu, i Alverde, sjećam se te recenzije od Snow i to je bio prvi put da sam pomislila kako bi bilo dobro imati kremu za područje oko očiju. :) Žao mi je zbog zelene Lash Princess ali teško je nadmašiti onu pink divoticu... :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pink princeza je baš dobra maskara i teško da će ju ostale Essence maskara nadmašiti :D

      Izbriši
  8. Jako me zanimaju Alba Botanica proizvodi, no nisam još kupila ni jedan. Ne znam jesu li vrijedni novaca ili ima i jednakih ili boljih krema, gelova za umivanje, tonika... a opet jeftinijih :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni se za sada gel pokazao odličnim. I krema je dobra, ali će mi više odgovarati kad zatopli. Pune cijene ne znam jesu li baš vrijedni, no kad su sniženi u pola cijene isplati se uzeti nešto :D

      Izbriši
  9. Sve me zanima kakvo je, pogotovo Essence karmin i Alverde oko ociju cudo... :D

    OdgovoriIzbriši
  10. Probala sam Balea kremu za ruke, meni je fantasticna iako nemam suvu kozu, rado je koristim. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam s njom zadovoljna jer je fina hidratantna i llijepo miriši :D

      Izbriši
  11. Baš prava fantazija i uvek umalo da padnem kad gledam tvoje new in postove :). Ovaj Alpstories ma oči mi ostale na njemu <3

    OdgovoriIzbriši
  12. Odlicni proizvodi, ne znam tacno koje bi izdvojila :) super post!


    http://www.adelaacanski.com/

    OdgovoriIzbriši
  13. Jako lijep new in :). Sve mi se sviđa :D. Ruževi su divne, a i Alpstories proizvodi djeluju jako primamljujuće ;). Nadam se da će uskoro recenzija Bocassy kremice, baš me zanimaju tvoji utisci :).

    OdgovoriIzbriši
  14. Slažem se s tobom za Essence Nude sjenila, imam 2 komada i baš su mi dobra, sad ih želim sve :D I ja također guštam u AlpStories proizvodima <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja ih želim sve :D AlpStories proizvodi su baš fini i mirišljavi :D

      Izbriši
  15. ma vidi ti te kiko lakiće ;)
    oduševljena sam alpstories stvarčicama, stalno ih šnjofkam :D

    OdgovoriIzbriši
  16. Indulgence ruzeve jos isprobavam ali zasad mi je Royal Peony najlepsi, a od Essenca imam Coral Calling, divna je nijansa :) Dvofazni skidaci me mame na kupovinu ali me malo strah da me ne peku oci od njih. Upravo sam potrosila Loreal Elseve sampon (beli), ok je bio. A zanima me ova Alverde pena, pa kad budes mogla, bila bih ti zahvalna da napises svoje iskustvo sa njom :) Kristina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I sama imam osjetljive oči, ali sam zadovoljna s dvofaznim skidačima. Svi koje sam probala su mi bili ok, osim Niveinog, on me je iritirao. Bit će recenzija Alverde pjene :D

      Izbriši
  17. Meni su ovi noviteti baš proljetni! Super stvari, super boje, ono...baš za guštati!

    OdgovoriIzbriši
  18. Sviđa mi se odabir nijansi ruževa :D to sam prvo ugledala :D uživaj u svemu! :*

    OdgovoriIzbriši
  19. Hoću vidjet ovog plavog Kikača čim, čim prije, to bolje :) i njušim poplavu AlpStories recenzija u blogosferi...neka, neka, samo ti dojavi šta valja!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam da si i ti ljubiteljica plavaca :D Bit će recenzija :)

      Izbriši
  20. Slinim nad tvojim novitetima a posebno su mi upli u oči ovi ivni ruževi i lakovi. Izgleda da ja jedina nisam podlegla tim novim ruževima :D

    OdgovoriIzbriši
  21. Predobri noviteti! :) Ruževi me pogotovo oduševljavaju, sve bi ih kupila. :D

    OdgovoriIzbriši
  22. Što ja volim da čitam postove o novitetima :)! Divni su svi :). I kod mene se dosta nakupilo, rođendan, pa Dan žena, uskoro ću se i ja pohvaliti na blogu:). Body butter je nešto bez čega ne mogu, obično koristim Avonove, ali me navodiš na Afroditu :). Volela bih da čitam utiske o Alverde peni za čišćenje lica :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja volim čitati postove o novitetima, ali ih ne volim pisati :P Bit će recenzija :)

      Izbriši
  23. Krasni noviteti, jedva čekam tvoje utiske o Bocassy kremi i serumu.
    Razmišljam o kupovini.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bit će uskoro recenzija, a ovako na prvu sam jako zadovoljna :D

      Izbriši
  24. Dobar ti je ovaj new in ;)
    I ja sam dobila neke Alpstories proizvode (šampon i regenerator) i moram priznati da sam ugodno iznenađena. Super mi je što su skoro svi odabrali različite proizvode tako da se baš veselim recenzijama :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti draga :D I ja se baš veselim recenzijama Alpstories proizvoda jer sam s ovim svojim izabranim jako zadovoljna :D

      Izbriši
  25. već neko vrijeme želim kupiti Alverde gel za pranje lica s limetom i jabukom :)
    Avon ruževi su divniii ,,,
    od Alp Stories obadvije isprobavamo organsku cvjetnu vodu cvijeta naranče <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. He, he, dva masnokošca koja žele da im se koža sjaji lijepim prirodnim, a ne masnim sjajem :D :D

      Izbriši
  26. Meni je Loreal ulje za obojanu kosu totalni fejl, samo su dodali alkohol i valjda UV filter. Obicna verzija je sasvim u redu za moju crveno obojanu kosu. Ja sam skoro kupila ovaj sprej od Loreala, no dobro da nisam, ostajem na Glissu :) Zanima me Alverde pjena. Inače sam u zadnje vrijeme opsjednuta p2 ruževima <3 odlični su.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imam nekoliko p2 ruža i znam o čemu pričaš :D Samo stalno žalim jer ih nema kod nas za kupiti :/

      Izbriši
  27. Super noviteti, većinu sam i sama isprobala pa me baš zanima tvoje mišljenje o Loreal liniji za kosu s argininom.

    OdgovoriIzbriši