ponedjeljak, 21. rujna 2015.

5 days of Catrice – day 1: Shine Appeal tekući ruž za usne - 050 What- A-Melon

Kao što i u samom naslovu kaže, sljedećih pet dana bit će posvećeni Catrice proizvodima. Većina proizvoda o kojima ću pisati dio su novog Catrice asortimana za jesen/zimu 2015.

Za prvi dan odabrala sam proizvod koji je digao dosta prašine čim se najavilo da stiže u naše trgovine, a riječ je Shine Appeal tekućem ružu.


Što kaže proizvođač? Shine Appeal Fluid ruž za usne kombinira  čistu boju ruža za usne sa svjetlijim sjajem sjajila. Dostupno u 8 raskošnih boja sa glatkim i sjajnim završetkom. Tekući ruž za usne sadrži njegujući vitamin E koji pruža ugodan osjećaj na usnama. Dolazi u premium pakiranju.
Ruž dolazi u jednostavnoj ambalaži od čvrste plastike sa spužvastim aplikatorom pomoću kojeg se lagano nanosi na usnice. 5 ml ruža potrebno je potrošiti kroz 18 mjeseci.

Moj Shine Appeal tekući ruž za usne je u nijansi 050 What- A-Melon. Riječ je o predivnoj boji, nešto između koraljne i roza. Jako lijepo izgleda na usnama i to je upravo boja koju bi izabrala za sebe.

U nazivu se spominje tekući ruž, no ne bi rekla da je to pravi naziv jer je teksturom sličniji sjajilu, ali s puno više boje nego što to ima sjajilo. Izrazito je ugodan na usnama i nema onog ljepljivog osjećaja. Ne može se pohvaliti nekom velikom trajnošću, barem što se tiče samog sjaja na usnama, ali moram priznati da mi se više sviđa kako izgleda na usnama nakon nekog vremena kada se izgubi sjaj, a na usnama ostane blaga nijansa boje.
Ukoliko ste jedna od djevojaka koje vole nositi sjajilo, ovo je pravi proizvod za vas, no ukoliko ste tip djevojke koja više voli ruževe za usne, mislim da u ovom ružu nećete pronaći ono što tražite.

Cijena Shine Appeal tekućih ruževa za usne je 31,90 kn, a može se kupiti u svim drogerijama koje drže Catrice kozmetiku.

Jeste li probali Catrice Shine Appeal tekuće ruževe za usne? Kako vam se sviđaju?


*PR – Proizvod je ustupljen na recenziju, no to nije utjecalo na moje mišljenje i iskrenost.



Broj komentara: 28:

  1. Nisam probala a žeeeeelim, znaš da to nema kod nas a ova boja je pun pogodak, savršena je <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam znala da nema Catrice kozmetike kod vas :/ Treba pisati peticiju da dođe :D

      Izbriši
  2. Lijepa je nijansa ali šteta što je formula sjajila a ne ruža kako obećavaju :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da se dosta djevojaka upravo zbog toga razočaralo, no meni je to odličan proizvod za svaki dan :D

      Izbriši
  3. Kada sam najavu vidjela, odmah sam očekivala nešto slično Rimmel Apocalipsu, ali moram da priznam da mi se i ovako dopada. :) U posljednjih nekoliko mjeseci volim i sjajila, pa ću vjerovatno pronaći barem jednu nijansu za sebe :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je to idealno za svaki dan, odnosno za posao jer nije previše napadno, a opet lijepo izgleda :D

      Izbriši
    2. I ja sam se nadala da će biti na tragu Rimmel Apocalipsa. Lijepo mi izgledaju i ugodni su na usnama, ali ja sam u mat fazi trenutno pa mi ipak nisu toliko napeti.
      A ova bojica je divna ♥

      Izbriši
    3. Znam kako je s tim mat nijansama kad se čovjek zarazi :D Mene je mat faza malo popustila pa sad samo da se sjaji :D

      Izbriši
  4. Potpisujem od riječi do riječi, čak mislim da imamo i istu nijansu. :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Sada kad sam stigla do kraja recenzije mislim da bih ga preskočila jer sam nešto u fazonu mat :) Ali je svakako prelep i ambalaža obara sa nogu. Pogurajte malo Catrice ka nama, patimo strašno :D L.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš sam napisala Tijani da treba skupljati potpise za peticiju :D Dobro, šalu na stranu, nadam se da će uskoro doći i kod vas :)

      Izbriši
  6. Nisam probala, divno izgleda. :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Imam istu nijansu i lajkam jako :))

    OdgovoriIzbriši
  8. Nijansa mi se jako sviđa. Ja obožavam ruževe, ali u zadnje vrijeme stalno nosim sjajila tako da će se meni ovo sigurno sviđati :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako i ja, nešto sam se navukla na sjajila i baš mi odgovara jer je ovo nekakva kombinacija ruža i sjajila :D

      Izbriši
  9. Ja sam se oduševila Essence tekućim ruževima, morat ću si nabaviti i jedan Catrice :) Nijansa je baš lijepa

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jako su slični, tako da će ti se i Catrice sviđati :)

      Izbriši
  10. Nijansa po mom gustu.Mislim da cu kupiti tu i onu mislim da se zove My berry ili tako nesto...

    OdgovoriIzbriši
  11. Ja nisam razočarana zbog toga što ovo nije tekući ruž :D Ovo mi je puno nosivije za dnevne varijante nego tekući ruževi i zbog toga se planiram počastiti kojim primjerkom ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam ni ja :D Idealno za dnevne varijante i kod mene će biti puno nošeno :D

      Izbriši
  12. lijepa mi je bojica :D super za nositi svaki dan :D

    OdgovoriIzbriši
  13. Izgleda odlično!!! A za te novce... Bravo Catrice!

    OdgovoriIzbriši