srijeda, 30. rujna 2015.

Dr. Stribor kozmetika: Tonik Germanij & neroli, Serum Ag-Au/CP i Echium Gamma Uljni Booster

Dr. Stribor kozmetika je hrvatski brend prirodne kozmetike koji je nastao suradnjom našeg vrsnog fitoaromaterapeuta dr. sc. Stribora Markovića i Ljekarni Zagrebačke županije.
Trojac o kojem ću vam pisati dio je tkz. zlatne linije koju čine proizvodi: tonik germanij & neroli, tonik cink & neroli, tonik zlato & ruža, serum Ag-Au/CP i echium gamma uljni booster.
Svi proizvodi odišu elegancijom jer dolaze u crnoj ambalaži na kojoj zlatnim/srebrnim slovima piše ime proizvoda.
Proizvode o kojima ću vam pisati su tonik germanij & neroli, serum Ag-Au/CP i echium gamma uljni booster. Kako sam sva tri proizvoda koristila zajedno, odnosno kao dio večernje njege, u ovoj recenziji pisat ću o sva tri proizvoda.


TONIK GERMANIJ & NEROLIJ
Tonik dolazi u tamnoj staklenoj bočici od 100 ml s raspršivačem koji stvara maglicu i lijepo se raspoređuje po licu. Koristila sam ga na čisto lice kako bi ga pripremila za nanošenje ostatka večernje njege, ali i tijekom dana kako bi osvježila lice. Miris mu je neobičan, gorak (ako se može reći da je miris gorak) i upravo zbog toga me podsjeća na kombinaciju Schweppes tonika i muškog mirisa, ali koliko god je riječ o neobičnom mirisu, ne mogu reći da je neugodan.
Što kaže proizvođač? Germanij je element elitne oligoterapije. Inspirirani njenom suptilnom pričom kreirali smo tonik koji pomaže koži izloženoj raznim agresijama, od klimatskih do zagađenja. Spojili smo germanij i esencijalnu vodu nerolija. Ako gledate samo s aspekta čula mirisa, neroli je sasvim drugačiji, a opet kraljevskog mirisa, idealan i za muškarce.
Sastav: Aqua, Citrus Aurantium Amara Flower Water, Sodium PCA, Glycerin, Germanium, Citrus Aurantium Amara Flower Oil, Citric Acid, Silver Citrate.
Cijena: 150 kn


SERUM AG – AU / CP
Serum dolazi u staklenoj bočici od 10 ml, dok ga u prodaji možete pronaći u u bočici od 30 ml. Bočica sadrži pipetu koja olakšava doziranje. Serum sam koristila nakon što sam pustila da se tonik do kraja upije u kožu. Dvije kapljice bile su mi dovoljne da serum nanesem na cijelo lice i vrat u tankom sloju. Bez obzira što se serum brzo upije u kožu, ostavila bi ga samostalno na licu nekih desetak minuta prije nego što sam nanosila booster. Serum je proziran, lagano gelast i po meni ne može se pohvaliti najugodnijem mirisom, bez obzira što je izrazito blag. Miris je kiselkast i prva asocijacija mi je ocat, a kako nisam ljubitelj octa, miris mi se nikako ne sviđa, no to je sve individualno.
Što kaže proizvođač? Inovativna kombinacija tri hijaluronske kiseline vrlo različitih funkcija hidratacije, obrane i učvršćivanja kože. Otopljene su u inovativnoj esencijalnoj vodi ruže s prirodnim ovlaživačima poput natrij-PCA za punu mekoću i svježinu kože. Zablistat ćete uz Catalyons koloidno zlato i srebrne soli, trag drevne oligoterapije za punu ljepotu i luksuz.
Sastav: Rosa Damascena Flower Water, Aqua, Sodium PCA, Glycerin, Rosa Damascena Flower Extract, Colloidal Gold, Sodium Hyaluronate, Hydrolized Hyaluronic Acid, Citric Acid, Silver Citrate, Rhizobian Gum. 
Cijena: 225 kn za 30 ml


ECHIUM GAMMA ULJNI BOOSTER
Booster dolazi također u staklenoj bočici s pimpetom. Kako i samo ime kaže uljne je teksture, zlatno žute boje te je potrebno svega nekoliko kapi kako bi se nanijelo na cijelo lice i vrat. Booster sam nanosila nakon seruma tako što sam umasirala u lice kružnim pokretima te sam ga i lagano utapkala na okoloočno područje za koje se pokazao izvrstan. Za razliku od seruma boosteru zbog njegove teksture treba više vremena da se upije. Nanosila sam ga kao dio večernje njege te dok sam gledala televiziju ili čitala prije spavanja on se potpuno upio u kožu. Njegov miris je meni ugodan jer mi se sličan mirisu orašastih plodova.
Što kaže proizvođač? Iznimno hranjiva kombinacija kreirana matematičkim skladom biokemije vaše kože i biljnih ulja. Ulje sjemenki borovnice je izvor vitamin E kompleksa, pogotovo γ-tokoferola, a ulje američke brusnice sadrži jedan od najjačih antioksidansa, γ-tokotrienol. Echium, trputasta lisičina, bogata je hranjivim esencijalnim masnim kiselinama. Spojena su maceratom gotu kole u kukuiju, izvorom ω-3 kiselina i spojeva koji obnavljaju vašu kožu. Bez eteričnog ulja i nativnog mirisa.
Sastav: Aleurites Moluccana Seed Oil, Echium Plantagineum Seed Oil, Vaccinium Macrocarpon Seed Oil, Vaccinium Myrtillus Seed Oil, Caprylyl Caprylate/Caprate, Centella Siatica Extract, Hippophae Rhamnoides Oil, Heliantus Annus Seed Oil, Rosmarinus Officinalis Leaf Extract, Tocopherol.
Cijena: 225 kn za 30 ml

Kako sam sva tri proizvoda koristila zajedno kao dio večernje njege, mogu govoriti o njihovom zajedničkom učinku na kožu. Moja koža je masna, sklona dehidraciji te joj je ova kombinacija Dr. Stribor proizvoda pružila dovoljno potrebne hidratacije, ali i hranjivim sastojcima nahranila moju kožu. Mislila sam u početku da mi uljni booster neće odgovarati jer mi je trebalo dugo vremena da se upije, ali vremenom kao da je moja koža postala ovisna o njemu jer što sam ga duže koristila, koža ga je brže upila. Uz korištenje Dr. Stribor proizvoda lučenje sebuma je smanjeno, a koža ujutro izgleda zdravo i mekana je pri dodiru.             

Dr. Striborova zlatna kolekcija je stvarno zlatna jer je riječ o kvalitetnim sastojcima kojima ćete razmaziti svoju kožu i pružiti joj zasluženu ugodu, a proizvode možete kupiti u svim bolje opskrbljenim ljekarnama ili Bio trgovinama.



*PR – Proizvodi su ustupljeni na recenziju, no to nije utjecalo na moje mišljenje i iskrenost.                        

22 komentara:

  1. Isprobala sam sva 3 proizvoda i meni su se pokazali odlični! Miris je malo čudan, ali mi to nije toliko smetalo

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Miris je čudan, ali se čovjek navikne, pogotovo kad su proizvodi odlični za kožu :D

      Izbriši
  2. Želim sva tri :D Već neko vrijeme razmišljam o tome da uzmem nešto od Dr. Stribor kozmetike i bit će nešto od ovih proizvoda :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako izabereš nešto od ove ekipe sigurno nećeš biti razočarana :D

      Izbriši
  3. Želim, želim! Izgledaju i čine se odlično. Šteta što je cijena malo veća :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Istina cijena je veća, ali isplati se uložiti i potrajat će oko šest mjeseci pa je to ipak u konačnici dobar deal :D

      Izbriši
  4. Imala sam sva tri proizvoda i apsolutno su prekrasni!

    OdgovoriIzbriši
  5. Super post!

    http://www.adelaacanski.com/

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlicno izgledaju, pogotovu tonik. :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Upravo koristim tonik i serum i takoder sam zadovoljna!

    OdgovoriIzbriši
  8. Zvuči baš odlično, natjerala si me da poželim da kupim neku fantasičnu preparativu za kožu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nešto u što apsolutno vrijedi uložiti, a i traje dugo, tako da se isplati :)

      Izbriši
  9. Sestra mi je poklonima serum i uljni booster, neki dan sam krenula koristiti. Meni pak serum miriše predivno po jorgovanu, a uljni booster na mokru slamu. XD Morat ću i ja uskoro pisati svoje dojmove o njima. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidiš kako nam se nosevi razlikuju :D Baš se veselim tvojim dojmovima :)

      Izbriši
  10. Ja sam imala tonik Cink & Neroli i bila sam jako zadovoljna tako da imam u planu probati i onaj Zlato&Ruža za hidrataciju jer mi je to sad potrebno :)
    Moram priznati da me privlace i ostale stvari iz ove linije ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni je želja probati Zlato&Ruža tonik, a cijela linija im je pun pogodak :D

      Izbriši