utorak, 22. rujna 2015.

5 days of Catrice – day 2: Ultimate Nail Lacquer – 99 Sweet Macaron Sin

Catrice Ultimate lakovi za nokte nisu nekakva novina, no za jesen/zimu 2015. Catrice nam je pripremio deset novih nijansi. Nijansa o kojoj ću vam pisati i koju ću vam pokazati je 99 Sweet Macaron Sin.


Što kaže proizvođač? Ultimate Nail Lacquer lakovi za nokte su iznimno uvjerljivi s visoko – sjajnim završetkom i savršenim prekrivanjem. Tekstura osigurava dugotrajnost bez dosadnih nepravilnosti. Bez formaldehida, toluena ili ftalata.
99 Sweet Macaron Sin je predivna prljavo roza nijansa koja će se zbog svoje neutralnosti lijepo uklopiti u svaki look, pogotovo u nijanse jeseni. Četkica je tipična Catrice četkica, baš onakva kakve volim, jer gotovo u jednom potezu možete prekriti pločicu nokta. Nijansa je pigmentarna i samo s jednim slojem možete dobiti željenu boju, no ja sam nanijela uobičajena dva sloja. Brzina sušenja je odlična te su za nekoliko minuta nokti potpuno suhi, a lak će vam uz uobičajene kućanske poslove potrajati oko tri dana.

Na slikama imam samo lak, u dva sloja, bez baze i nadlaka.
Cijena laka je 19,90 kn, a može se pronaći u svim drogerijama koje drže Catrice kozmetiku.

Kako vam se sviđa ovaj lakić? Jeste li pronašli koji za sebe od novih nijansi?


*PR – Proizvod je ustupljen na recenziju, no to nije utjecalo na moje mišljenje i iskrenost.

Broj komentara: 16:

  1. Boja je predivna, a nokti su ti super! Ta dužina mi je taman, ali nikako da mi izrastu svi jednako. redovito par pukne :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam kako je to, puštaš i misliš sad će, a ono nikako, ali događa se :/ I meni je ovo idealna dužina, dovoljno dugački da ne smetaju pri radu :D

      Izbriši
  2. Jako lijepa boja, nemam ovakvu u kolekciji pa možda i kupim, baš mi se sviđa. Inače, najviše volim Avon lakove pa njih imam i najviše ali od Catrice lakova mi je najljepši 59 First Class Up-Grape. Od novih nijansi mi se najviše sviđa 103 Think In Dusky Pink :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Zgodna nijansa, mada sam na prvu mislila da je malkice više roskastija. Lijepi noktići. :))

    OdgovoriIzbriši
  4. Divna nijansa, odmah ide na popis :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Super mi je :D prava svakodnevna nude, nikad ih dosta :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Jako je lijepa boja, baš divno izgleda! :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Odlicna nijansa, dopada mi se kako izgleda. :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Da budem iskrena, ne bih je odmah uzela u ruke u dućanu (nijansu), ali na tvojim noktima izgleda divno!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kad sam vidjela ovu nijansu mislila sam da imam nekoliko takvih istih, ali kad sam ju nalakirala sam se baš ugodno iznenadila :D

      Izbriši