četvrtak, 24. rujna 2015.

5 days of Catrice – day 4: Glossy Lip Glow sjajilo za usne

Da, znam što mislite, evo još jedne recenzije sjajila i to najobičnijeg bezbojnog sjajila. Priznajem, na prvu sam i ja mislila da je riječ o običnom bezbojnom sjajilu, no nakon što sam ga nanijela na usne primijetila sam da na usnama imam boje i stvorili su se upitnici iznad glave. Nakon malo istraživanja, saznala sam o čemu je riječ, a ako sam vas zainteresirala, nastavite čitati post J


Što kaže proizvođač? Ovo sjajilo za usne reagira sa pH vrijednosti usana i pojačava njihovu prirodnu boju. Prozirna tekstura pretvara boju vaših usana u nježno rozu i pruža osoban, sjajni završetak.

Ako ste pročitali riječi proizvođača jasno vam je zašto je ovo sjajilo drugačije od ostalih. Kako svake usne imaju drugačiju prirodnu boju, pokazat ću vam kako sjajilo izgleda na mojim usnicama, a riječ je o jednoj lijepoj roza boji. Intenzitet boje se može pojačati ponovnim nanošenjem proizvoda.
Sjajilo je ugodno na usnama jer nema onog ljepljivog osjećaja, blagog je slatkastog mirisa koji me podsjeća na miris vanilije. Dok ga nosim imam osjećaj kao da na usnicama imam balzam. Sjaj ne traje dugo, oko sat vremena i to ako ne konzumirate ništa od jela i pića, ali nakon što sjaj nestane na usnama ostane boje te i onda usnice izgledaju lijepo.

Lako ga je nanijeti spužvastim i mekanim aplikatorom roza boje koji se ističe u prozirnoj ambalaži sjajila.
Cijena Glossy Lip Glow sjajila za usne je 31,90 kn za 4,5 ml proizvoda, a potrebno ga je potrošiti kroz dvije godine.

Glossy Lip Glow sjajilo za usne odličan je proizvod za sve djevojke koje vole prirodan izgled, kao i za dnevni make up, a mislim da će biti i vrlo tražen kod djevojčica koje tek ulaze u svijet šminkanja.

Kako vam se sviđa Catrice Glossy Lip Glow sjajilo za usne? Jeste li se susreli sa sličnim proizvodom?


*PR – Proizvod je ustupljen na recenziju, no to nije utjecalo na moje mišljenje i iskrenost.

Broj komentara: 20:

  1. Svidja mi se ideja samog proizvoda i mislim da bi bio nepogrešiv poklon svakoj devojci :)
    Plus mi se svidja što nije lepljiv

    OdgovoriIzbriši
  2. Forica :D Imam ga, moram ga isprobat jer me baš zanima kakvu bi meni boju usana priredio :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zanimljivo je to što će na svakim usnicama drugačije izgledati :D Baš me zanima kako će izgledati na tvojima :)

      Izbriši
  3. Inače ne volim sjajila, ali ovaj je baš fora :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Ne koristim sjajeve, mada ovaj super izgleda na usnama. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ni ja nisam ljubitelj sjajila, ali ovaj je baš fora :D

      Izbriši
  5. Baš zanimljivo zvuči :D ako budem naročito radoznala, možda ga i isprobam :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ti si kao i ja, znatiželja zna napraviti čuda :D

      Izbriši
  6. Zanimljivo zvuči, iako nisam neki ljubitelj sjajila. I slažem se, idealno za djevojke koje se još ne šminkaju, prirodno, a lijepo. :))

    OdgovoriIzbriši
  7. Super deluje :) Ja volim sjajave :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Interesting! Na usnama izgleda mrak! Must try ;) :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Boja je divna na tvojim usnama. Nisam ga ni zagledala kontajući da je obično bezbojno sjajilo....Mogla bih ga i probati možda :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, mislim da nas je puno mislilo da je riječ o običnom bezbojnom sjajilu :)

      Izbriši