nedjelja, 13. rujna 2015.

Low budget proizvod: Olea mlijeko za tijelo s bademovim uljem

Low budget je jedna nova rubrika na blogu u kojoj ću vam pisati o proizvodima vrijednim pažnje, a da su prihvatljivi svakom džepu, kao što i samo ime rubrike govori. Mislim da svi vole kupiti dobar proizvod, a pri tome proći jeftinije te na kraju biti zadovoljni dobrim shopingom. Jedan od takvih proizvoda je Olea mlijeko za tijelo s bademovim uljem s kojim sam se upoznala sasvim slučajno.
Kada sam ovo ljeto bila tjedan dana na jedrenju, zaboravila sam ponijeti mlijeko za tijelo, zapravo, zaboravila sam ponijeti bilo kakvu mazalicu za tijelo. Dok sam se pakirala za brod, pokušavala sam biti ekonomična jer sam bila ograničena količinom stvari koje smijem ponijeti i tako se dogodilo da nisam ponijela nikakvu mazalicu. Mislim da možete zamisliti moju paniku kada sam to skontala :/ I tako se dogodilo da je jedina mazalica za tijelo bila ona koju je moja majka ponijela, a to je Olea mlijeko za tijelo s bademovim uljem.


Već na prvo mazanje mlijeko me osvojilo svojim nježnim kremastim mirisom badema koji se sasvim pristojno zadržava na koži, a da pri tome nije riječ o zagušljivom mirisu, što ga čini idealnim za ljetne vrućine.

Nakon ljubavi na prvo mazanje, zaljubila sam se u sastav koji je divan i pored kojeg se mnoge puno skuplje mazalice mogu sakriti.

Sastav: Aqua/Water, Prunus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Macadamia Ternifolia (Macadamia) Seed Oil, Oliva Europaea (Olive) Fruit Oil, Cetearyl Alcohol, Helianthus Annuus (Sunflower) Seel Oil, Glyceryl Stearate, Butyrospermum Parkii (Shea Butter) Fruit, Sodium Cetearyl Sulfate, Ceteareth – 20, Isopropyl Myristrate, Prunus Dulcis (Sweet Almond) Milk, Phenoxyethanol, Glyceryl Caprylate, Parfum/Fragrance.

Iz sastava vidite da ovo mlijeko osim bademovog ulja sadrži i ulje makadamije, masline, suncokreta kao i shea maslac što je stvarno bogat sastav hranjivim sastojcima za kožu.
Ambalaža je jednostavna, od čvrste bijele plastike s pumpicom koja olakšava doziranje proizvoda. Bočica sadrži 500 ml proizvoda i jednom kada je otvorena treba potrošiti u roku od dvanaest mjeseci.
Tekstura mlijeka je rjeđe konzistencije, lako se razmazuje po tijelu ostavljajući pri tome malo bijelog traga koji se treba dodatnim potezima umasirati u tijelo. Brzo se upija i ne ostavlja masne mrlje po odjeći.

Mlijeko je namijenjeno suhoj i osjetljivoj koži, iako mislim da će osobama s jako suhom kožom biti preslabo. Moja koža tijela je normalna i meni je ovo mlijeko savršeno odgovaralo čak i onda kada mi je koža bila isušena od sunca i soli.
Olea je Konzumova marka, što znači da ovo mlijeko možete kupiti u Konzumu po cijeni od oko 15 kuna, što je i više nego povoljno.


Jesam li vas zainteresirala? Hoćete li pružiti šansu Olea mlijeku za tijelo s bademovim uljem?

Broj komentara: 18:

  1. Moram pogledati da li ga ima kod nas u Idei, baš si me zainteresovala :)
    Super za novu rubriku! L.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pogledaj, ima i drugih mirisa, ali ne znam kakav im je sastav :D

      Izbriši
  2. Definitivno hoću mada sam trenutno puna mazalica ali za dobre i povoljne proizvode se uvijek nađe mjesta .D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja ih samo skupljam, ali što ću kad volim :D

      Izbriši
  3. Htjela sam već davno kupiti jednu od Oleinih mazalica prvenstveno zbog dobrog sastava, ali ja količinu od 500 ml nikada ne bih mogla potrošiti i onda mi se pomeće po kupaonici i kada skužim da je prošao rok trajanja, a proizvod je polupun, sve me boli srce kad moram baciti... Jedini problem, ljenost za mazanjem haha :) super subrika, čekam sljedeći post!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. He, he, moraš promijeniti tu lijenost prema mazanju :D Ja sam opet totalna suprotnost i mogla bi se stalno mackati :)

      Izbriši
  4. Videla sam Olea proizvode kod nas u Idei. Bas je super sto si recenzirala ovo, sigurno cu potraziti neli losion. Super je nova rubrika- jedva cekam i buduce postove. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti draga :* Nadam se da ćeš ih pronaći :)

      Izbriši
  5. Definitivno si me zainteresirala! Ja brzo trošim ovakve proizvode pa će sigurno doći na red :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Ko bi rekao, ima dobar sastav i još povoljan. Jednom sam probala Oleo gel za tuširanje nije mi se svidjelo pa sam zaobilazila ostatak proizvoda. Ovaj ću kupiti :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja obično izbjegavam takve proizvode i možeš zamisliti moje iznenađenje kad sam vidjela takav sastav :D

      Izbriši
  7. Uvijek je dobro znati za kvalitetan, a povoljan proizvod. :D Ne volim baš miris badema, ali ću svakako pogledati jel imaju još koji miris. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da imaju i kamilicu, ali svakako pogledaj i vjerujem da ćeš naći nešto za sebe :D

      Izbriši
  8. Od kad sam kupila njihov sapun za ruke koji se nije pjenio i bas je za nista jer ne mozes oprati ruke kvalitetno, odustala sam od Olee i njihovih proizvoda. Posto ja imam jakooo suhu kozu sumnjam da bi mi ovaj proizvod bio dobar. Cak mi ni Nivea nista ne pomogne, do sad sam spas jedino pronasla u Neutrogeni.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da jako suhoj koži kao tvojoj ne bi odgovarala ova mazalica. Žao mi je što ti skoro ništa ne pomaže :/ Nisam suhokožac pa ne znam, ali znam da se puno djevojaka okrenulo raznim uljima za tijelo i da im to odgovara.

      Izbriši
  9. Super za novu rubriku, tko ne voli odlično a povoljno. :)) Iskreno ne treba mi još jedna mazalica i ovako ih imam previše, a lijena sam mackati se, ali me ova sad toliko mami, pogotovo miris...sva sreća pa je jeftina. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja samo gomilam mazalice. Mislim da ih imam dovoljno za dvije godine, ali opet je teško odoljeti kad se ugleda nešto novo i fino :D

      Izbriši