utorak, 1. rujna 2015.

Summer edition - favoriti

*slika je preuzeta s interneta
Prije odlaska na more razmišljala sam napraviti jedan post o kozmetici koju nosim, ali mislim da bi to bio jedan dugačak i nepregledan post jer kad idem na more na mjesec dana od kozmetike nosim sve. Kada kažem sve, mislim na sve ono što svakodnevno koristim u njezi lica, tijela, kose..., make up i proizvode sa zaštitnim faktorom. Toga bude stvarno poveća gomilica koju ne pakiram u kozmetičke torbice, nego u veliku torbu za plažu.


Ovaj će post biti o favoritima, ali ne o klasičnim ljetnim favoritima, nego o proizvodima koji su mi bili pravi mali spasitelji ovo ljeto i koji će se ponovno naći na mojoj gomilici kada se nagodinu budem pakirala za more.
Olival mlijeko za sunčanje spf 50 koristim već drugu godinu za redom i obožavam ga. Sadrži ekstra djevičansko maslinovo ulje i kakao maslac, ugodnog je mirisa, lako se nanosi na kožu i što je najvažnije štiti UVA i UVB sunčevih zraka.

Sundance transparentni sprej za sunčanje spf 30 sam koristila za razne aktivnosti tijekom dana upravo zbog toga što je u obliku spreja i što se lako i brzo nanosi na tijelo te ne masti odjeću. Miris mu tipičan za sve Sundance proizvode za sunčanje, vodootporan je te štiti od UVA i UVB sunčevih zraka. Iako piše da se može koristiti za lice, sama ga nisam koristila u tu svrhu.

Biobaza Dry Sunning Oil je zapravo tekuća formula pekmeza za brzo tamnjenje i o njemu je bilo puno govora u blogerskom svijetu. Kako nema zaštitni faktor nanosi se na kožu nakon kreme sa zaštitnim faktorom. Ono što sve zapravo zanima je pitanje jel to ulje stvarno pomaže kod ubrzanog tamnjenja i moj je odgovor da. Iako sam bila malo lijena mazati se s njim svaki dan, nego svaki treći, četvrti te nisam tip koji će se pržiti na suncu, dobila sam lijepu boju i što je još važnije ujednačenu boju.

Da me netko pita kako ljeto miriši, moj bi odgovor bio kao Yves Rocher Monoi de Tahiti suho ulje. Obožavam taj miris i to suho ulje jer nije zagušljivo i lijepo mi njeguje kožu tijekom ljeta, a miris dugo traje. Ponekad bi ga stavila i na kosu samo kako bi ga što duže mogla mirisati J

Iako je osnovna namjena Balea You are gold spreja za tijelo (recenzija) osvježenje, koristila sam ga isključivo zbog šljokica koje predivno izgledaju na preplanuloj koži i na kojima nisu štediti te ukoliko volite šljokice s ovim ćete se sprejem lijepo šljaštiti.

Proizvod od kojeg se nisam odvajala bilo da sam išla na plažu ili do grada je Balea voda u spreju. Idealna za osvježenje lica i tijela tijekom dana ili noć te za ispiranje soli s lica nakon kupanja.

Hidrolat lavande je moj omiljeni hidrolat preko ljeta jer je idealan kao sprej za osvježavanje lica i tijela kod ljetnih vrućina te nakon sunčanja, a ujedno i djeluje regenerativno te pomaže kod uboda insekata kojih je ove godine na moru bilo jako puno.

U rečenici prije spomenula sam insekte, a pri tom sam zapravo mislila na komarce kojih je ove godine na moru bilo nenormalno puno. Osobno sam navikla na komarce jer živim u Osijeku, ali ovi morski su izrazito agresivni i napadački nastrojeni te im ne smeta ni velika vrućina, a ni vjetar. Zato je moj saveznik u toj borbi bio Olival Natural Defense sprej kojeg sam izabrala zbog prirodnog sastava, odnosno kombinacije eteričnih ulja te sam zajedničkim snagama preživjela opasne morske komarce.

Recenzije ovih proizvoda nisam mislila pisati, no ukoliko bi voljeli pročitati recenziju nekog od ovih proizvoda, napišite mi u komentaru pa ću poraditi na recenziji J


Od kojeg se proizvoda niste odvajali ovo ljeto?

Broj komentara: 20:

  1. Olival pekmez, sundance labelo spf50 i sundance krema posle suncanja :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sundance labelo spf 50 sam koristila i ja ovo ljeto i bilo mi je odlično :D

      Izbriši
  2. Slažem se za Biobazino ulje, čak su i moje bijele noge uspjele dobiti boje unatoč tome što se nisam baš nešto sunčala :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam izrazito svijetle puti i baš sam se razveselila kad sam dobila malo boje :D

      Izbriši
  3. Joj Biobazino ulje... Super proizvod, ali mene je ambalaža izludila :D
    Bilo je lakše kad sam ga prebacila u drugu bočicu, ali baš im zamjeram tu ambalažu :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam da si ti imala problema s ambalažom pa sam iz opreza nosila ulje u vrećici da mi ne umrlja cijelu torbu, ali bilo je sve ok. Izgleda da sam ja imala sreće s ambalažom :)

      Izbriši
  4. Biobaza ulje mi je fakat pomoglo potamniti i tamo gdje nisam godinama, a to su potkoljenice. Baš sam dobila lijepu boju :) Balea voda, jao, potrošila sam ju skoro cijelu, jako korisna stvarčica pogotovo na plaži jer ne volim kad me sol zateže po licu. E vidiš, nisam se sjetila kupiti hidrolat od lavande, a isto bi mi dobro došao. Gdje si svoj nabavila?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hidrolat od lavande sam kupila ne nekakvom sajmu gdje su se predstavljali mali poduzetnici i opg. A na moru znam da ga ima u gift shopovima :D

      Izbriši
  5. Ja se nisam odvajala od raznih tuširalica (čitaj Niveinih), krema za sunčanje i isto ove Balea vodice i Vichy termalne... :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam ovo ljeto bila zaluđena Nivea tuširalicom i to onom klasika plavom te mi je to najbolji gle za tuširanje i definitivno mi je obilježio ovo ljeto :D

      Izbriši
  6. Hvala ti što si s nama podijelila svoju kozmetički torbu za plažu ;) Ja baš guštam u ovakvim postovima!

    OdgovoriIzbriši
  7. I ja imam samo pohvale za ovo Biobaza ulje :) Iako se nisam kupala puno puta ( sram me je reći koliko :D) ipak sam uspjela dobiti nesto boje ♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ti si morska žena i vjerujem da ćeš se još imati prilike okupati :D

      Izbriši
  8. Ovog ljeta nisam se odvajala od termalne i spf krema. Nažalost, nisam bila opet na moru tako da nisam koristila puno ljetnih proizvoda.

    OdgovoriIzbriši
  9. Dopada mi se sve, volela bih probati tu biobazu, Olival koristim nešto u zadnje vreme što dobih od Martine odlični su :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi je drago što si zadovoljna Olival proizvodima, a vjerujem da će i Biobaza naći put do tebe :)

      Izbriši