petak, 25. rujna 2015.

5 days of Catrice – day 5: 12h Matt Mousse Make Up puder u pjeni

Za zadnji dan s Catrice kozmetikom ostavila sam recenziju jednog pudera koji nije novitet, ali svakako zaslužuje svoju recenziju pa sam ga odlučila uklopiti u ovu priču.

Catrice 12h Matt Mousse Make Up puder u pjeni dolazi u staklenoj teglici koja zbog svog četvrtastog oblika s zaobljenim kutovima izgleda elegantno i profinjeno. Zbog samog pakiranja pudera u teglici, malo je teže koristiti ga, no kistom ili spužvastim aplikatorom bez problema možete uzeti dovoljno proizvoda koliko vam je potrebno za prekrivanje cijelog lica. U teglici se nalazi 16 g pudera kojeg je potrebno potrošiti u godinu dana.
Što kaže proizvođač? Apsolutno mat, apsolutno savršenstvo! Lagani mousse puder u pjeni stapa se s kožom za ujednačeni ten. Mat efekt traje do 12 sati. Koža je glatka i hidratizirana bez težine, a matirajuća tekstura omogućuje prekrivanje pora i linija. Za puderasti i prirodno besprijekoran završetak. Dermatološki testirano.

Puder sam nanosila beauty blenderom (spužvastim aplikatorom) jer mi se pokazao najbolji za nanošenje pudera u pjeni. Pudera treba jako malo da bi se prekrilo cijelo lice te dovoljno govori činjenica da sam puder počela koristiti u petom mjesecu, a još uvijek nisam ispraznila cijelu teglicu koja će po mojoj procijeni potrajati još mjesec dana. Prema tome, bar u mome slučaju, jedna teglica Catrice pudera u pjeni će vam potrajati oko šest mjeseci.

Puder se zbog svoje pjenaste teksture jako lijepo stapa s licem koje će pri dodiru postati baršunasto mekano te će vizualno popuniti pore i bore. Proizvođač obećava mat efekt i puder ga stvarno daje, no ne mogu potvrditi da će na licu ostati mat svih 12 sati, bar ne na licu masnokošca poput mene. Kako sam puder koristila za vrijeme ljetnih mjeseci, mogu reći da puder pruža solidno matiranje od oko šest sati, a nakon toga se lice počinje lagano sjajiti. Period matiranja sam produžila puderom u prahu namijenjenom za matiranje i tako sam to vrijeme produžila na osam sati, što je kod moje kože i više nego odlično, a svi znamo kako su ovo ljeto bile izrazito visoke temperature. Osim što puder dobro matira, dobro i prekriva nepravilnosti te će vam na licu potrajati dok ga ne skinete bez da oksidira, a i lijepo se može nadograditi ukoliko ima potrebe za tim.
Sastav: CYCLOPENTASILOXANE, DIMETHICONE, PHENYL TRIMETHICONE, DIMETHICONE CROSSPOLYMER, CYCLOHEXASILOXANE, SILICA, TRIBEHENIN, TALC, C30-45 ALKYL METHICONE, C30-45 OLEFIN, TRIETHOXYCAPRYLYLSILANE, METHICONE, PARAFFINUM LIQUIDUM (MINERAL OIL), PHENOXYETHANOL, METHYLPARABEN, ETHYLPARABEN, CI 77491, CI 77492, CI 77499 (IRON OXIDES), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE).

Puder dolazi u četiri nijanse: 010 Soft Ivory, 020 Nude Rose, 025 Light Beige i 030 Natural Beige. Moja nijansa je 020 Nude Rose, no mislim da ću si za zimu uzeti najsvjetliju nijansu jer mi je koža zimi jako svijetla.
Catrice 12h Matt Mousse Make Up puder u pjeni je odličan puder za sve kojima treba mat finish, a tu su u prvom redu osobe s masnom i mješovitom kožom. Mislim da ovaj puder nije idealno rješenje za osobe sa suhom kožom jer mislim da bi pjenasta tekstura dodatno naglasila suhe dijelove.

Puder možete pronaći u DM, Mulleru i ostalim drogerijama koje drže Catrice kozmetiku po cijeni od 39,90 kn.


Jeste li probale Catrice 12h Matt Mousse Make Up puder? Koja su vaša iskustva s puderom u pjeni?

Broj komentara: 28:

  1. Inače ne vjerujem baš u te mus pudere, ali uvjerila si me da probam ovoga, čini se odličan :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Izvrstan mi je ovaj puder! Nekako sam do nedavno zazirala od Catrice i Essence pudera (ne znam zašto), no nakon što sam probala Essenceov u pjeni (i zaljubila se), shvatila sam da zazirem od njih bezrazložno. Imam i ovaj i stvarno je izvrstan :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slučaj kao i kod mene, a onda su mi prvi Essence i Catrice puderi bili u pjeni i zaljubila sam se :D Željela bi probati još koji njihov puder jer ako su dobri kao ovi, onda sam godinama uzaludno trošila novac na skuplje pudere :D

      Izbriši
  3. Odličan je! :) to je prvi puder koji sam ikada probala od catrice-a. :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Nisam probala nijedan puder u pjeni, ali zvuči zanimljivo! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probaj ako budeš imala prilike jer su odlični :D

      Izbriši
  5. Imam 025 nijansu i malo mi je tamna ali da je dobar puder, dobar je pa čak i onima sa normalnom i suhom kožom uz dobru pripremu lica :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Nisam koristila puder u vidu pene ali deluje mi mi primamljivo, posebno mi se dopada to sto ima mat zavrsnicu. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako budeš imala prilike probaj, vjerujem da će ti se sviđati :D

      Izbriši
  7. Imala sam ga, kada mi je tek stigao bio mi je taman, ali u julu je već bio okej. fenomenalan puder, morat ću i ja pogledati najsvjetliju nijansu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je što dijelim isto mišljenje o puderu :D

      Izbriši
  8. Ovaj puder me tako oduševio da sam već napravila zalihe a tako sam bila skeptična :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam na što misliš jer sam i ja bila skeptična, a kad ono jedan od boljih pudera koje sam koristila :D

      Izbriši
  9. Imam i ja ovaj puder, s tim da sam ga ugrabila bez razmišljanja jer mi je trebala neka tamnija nijansa i pokazal mi se odličnim. :) Slažem se da nije za suhokošce jer dok su mi neki dijelovi lica bili suhi, isticao ih je...

    OdgovoriIzbriši
  10. probala i zaljubila se <3
    iako sad s hladnijim danima moram malo više pažnje obratiti na hidrataciju pod njim inače ih baš istakne, ali ovo je zbilja odličan proizvod :D

    OdgovoriIzbriši
  11. O njemu čitam samo riječi hvale, stoga će svakako jednom dođi na moju šoping listu jer i ja sam masnokožac :D

    OdgovoriIzbriši
  12. Puno dobroga čitam o njemu, tako da bi se mogli u budućnosti družiti

    OdgovoriIzbriši
  13. Zvuci odlicno! Super recenzija

    http://www.adelaacanski.com/

    OdgovoriIzbriši
  14. skroz se slažem da je ovaj puder odličan za nas s masnom kožom, koristila sam pola proljeća i cijelo ljeto sam njega i nije me razočarao,, treba ga stvarno malo i neće se brzo potrošiti :)

    OdgovoriIzbriši