nedjelja, 20. rujna 2015.

Clinique All About Eyes Rich

Vjerujem da ste se svi, makar jednom, susreli ili pročitali nešto o ovoj okoloočnoj kremici jer njezina popularnost dugo traje, a često joj se dodaje i epitet kultne kreme. Moje druženje s njom počelo je prije četiri mjeseca, a više o tom druženju pročitajte u nastavku posta.

Clinique All About Eyes Rich dolazi u simpatičnoj staklenoj roskastoj teglici od 15 ml što je uobičajena zapremnina većini okoloočnih krema. Rok trajanja je šest mjeseci što je, bar u mom slučaju, dovoljno vremena da se ova krema i potroši. Kako dolazi u teglici malo teže ju je nanijeti i zbog guranja prstića u nju te moguće konatminacije proizvoda istaknula bih to kao nedostatak.

Što ova krema nudi? Tretman hidratacije koji pomaže minimalizirati izgled podočnjaka, sjena i nadutosti. Kontinuiranom upotrebom prirodni pojačivači kolagena učinit će kožu čvršćom, gipkijom i manje providnom.

Moje okoloočno područje je sklono isušivanju i potrebno mu je hidratacije, imam podočnjake, nisu veliki, ali su stalno prisutni i od iscrpljenosti i umora znaju mi se napraviti vrećice, ali nemam klasične vrećice, nego bi to više nazvala nadutost.

Od Clinique All About Eyes Rich nisam očekivala da će moji podočnjaci čarobno nestati, što se nije ni dogodilo, ali činjenica je da one nadutosti koja se javlja od umora i neispavanosti nema u tom omjeru u kojem je bila prije. Okoloočno područje izgleda svježije, na dodir elastičnije, a krema je pružila odličnu hidrataciju, koju sam od nje i očekivala.
Tekstura kreme je na prvu izgleda dosta gusto, no zapravo je laganija, skoro pa gelasta. Puderaste je boje, gotovo bez mirisa i lagano se nanosi na područje oko očiju. Iako nije namijenjena kapcima, ja sam je nanosila i na kapke te mi nije izazvala nikakve neželjene reakcije. Kremu sam koristila i ujutro i navečer, ali bi je navečer nanijela malo obilnije. Upije se brzo, bez ostavljanja masnog traga i ujutro je odlična baza korektoru i puderu.


Sastav:
Water, Butyrospermum Parkii (Shea Butter), Cetearyl Alcohol, Hydrogenated Polyisobutene, Phenyl Trimethicone, Dipropylene Glycol, Polyglyceryl-3 Beeswax, Polybutene, Sucrose, Cetyl Esters, Polymethyl Methacrylate, Isostearyl Neopentanoate, Glycerin, Glyceryl Stearate, Cetearyl Glucoside, Butylene Glycol, Tocopheryl Acetate, Euphrasia Officinalis (Euphrasia) Extract, Triticum Vulgare (Wheat) Germ Extract, Hordeum Vulgare (Barley) Extract, Sigesbeckia Orientalis (St. Paul's Wort) Extract, PEG-100 Stearate, Coleus Barbatus Extract, Betula Alba (Birch) Extract, Polysilicone-11, Methyl Glucose Sesquistearate, Camellia Sinensis (Green Tea) Leaf Extract, Salvia Officinalis (Sage) Leaf, Glyceryl Polymethacrylate, Yeast Extract, Gentiana Lutea (Gentian) Root Extract, Stearic Acid, Milk Protein, Whey Protein, Lysine, Acetyl Glucosamine, Palmitoyl Oligopeptide, Guanidine Carbonate, Squalane, Glycosaminoglycans, Magnesium Ascorbyl Phosphate, Cholesterol, Caffeine, PEG-8, Phytosphingosine, Arginine, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Aminomethyl Propanol, Glycine, Dimethicone, Ascorbic Acid, Isomerized Linoleic Acid, Linoleic Acid, Sodium Hyaluronate, 1,2 Hexanediol, Maltodextrin, Decarboxy Carnosine Hcl, Potassium Sulfate, Caprylyl Glycol, Disodium EDTA, Sodium Dehydroacetate, Phenoxyethanol, Yellow 5, Iron Oxides, Mica, Titanium Dioxide.

Krema dolazi i u light verziji koju nisam probala, no ova rich verzija ima bogatiju teksturu koju može zahvaliti shea maslacu koji se nalazi na visokom dugom mjestu, što možete i sami vidjeti iz popisa sastava.
Cijena kreme je oko 370 kn, dok se na stranim sajtovima može naći jeftinije i uz razne popuste. Svoju sam kupila na Jagodici za 32,77 eura, što bi bilo oko 250 kn, a to je odličan deal.

Svjesna sam činjenice da je to visoka cijena za okoloočnu kremicu i to je uz pakiranje u teglici po meni jedini nedostatak, no također moram naglasiti da je ovo jedna od boljih okoloočnih krema koje sam probala te da će vam tih 15 ml kreme potrajati oko šest mjeseci, taman do isteka roka trajanja.


Jeste li probali Clinique All About Eyes Rich? Koja je vaša omiljena okoloočna kremica?

Broj komentara: 18:

  1. miyu podočnjaović stick je bio proizvod koji sam voljela, balea roll on za područje oko očiju je bila tako-tako dok mi tester od nuxe za prve bore super odgovara. uskoro i ima doći jedna kremica pa se veselim njenom probavanju :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imala sam Nuxe kremicu i također je predivna te ju planiram opet kupiti :D

      Izbriši
  2. Po tvom opisu i samom izgledu kreme bih rekla da bi mi bila idealna. Jedino visoka cena može da me odvrati od kupovine :))) L.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Idealna je i slažem se s tobom da je cijena malo too much :D

      Izbriši
  3. Na popisu je i prvo u planu imam isprobati Green Girl i Antipodes okoloočne, a zatim i ova dolazi na red :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja planiram probati Green Girl, no nikako jer mi uvijek nešto drugo odvuče pažnju :/

      Izbriši
  4. Ako je dobra onda vrijedi malo štediti i obradovati podočnjake :D Moji podočnjaci nisu veliki, ali ponekad dobiju malo strašniju zelenu ili plavu boju, pa bih voljela imati kremu koja će to na vrijeme ublažiti :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjeruj mi vrijedi, pogotovo jer se često može uloviti na raznim akcijama :D

      Izbriši
  5. Oh da, i to upravo :) Ovo je jedina ''kupovna'' okoloočna koja mi ne izaziva suze i peckanje. Stvarno odlična investicija.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Rijetko s kojom kremom imam suze i peckanje te mogu reći da nisam izbirljiva kod okoloočnih krema, no nakon što sam probala, vidi se da je to jedna klasa više :D

      Izbriši
  6. Iskreno do sad nisam koristila okoloočnu kremu i mislim da mi još neko vrijeme ne će trebati, navečer natrackam nešto više kreme na to područje i za sad to ok funkcionira. :) Cijenu ne želim komentirat, to su sve prioriteti, meni nije problem dati 150+ kn za jedan lak, tak da...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se oko prioriteta jer svako od nas ima nešto za što mu nije žao dati više novca, dok na drugim stvarima štedi :D Super je što imaš nezahtjevno okoloočno područje pa to funkcionira :)

      Izbriši
  7. I meni je ovo jedna od najdražih okoloočnih krema :)
    i isplati se ganjati akcije na jagodici :D

    OdgovoriIzbriši
  8. Ja sam je koristila skoro dvije godine i bila mi je dobra, ali sam zadnjih mjeseci primjetila da mi nekako više ne odgovara, imala sam dojam kao da mi naprosto nema nikakav efekt na koži pa sam se prebacila na L'Occitane i doslovno preko noći primjetila ugodnu promjenu, baš mi fino hidratizira kožu i nekako zaglađuje umorne podočnjake :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam na što misliš jer se i meni to zna dogoditi. Imala sam takav slučaj s Apivita okoloočnom, a sa šamponima mi se to jako često događa. Kao da se koža/kosa zasiti jednog te istog proizvoda :D

      Izbriši
  9. Već sam je puno puta imala u raznim stvarnim i virtualnim košaricama. I nju i onu laganiju verziju, ali nikako da kupim... ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I sama sam se puno puta premišljala jer je cijena malo too much, ali drago mi je što sam ju kupila :)

      Izbriši