subota, 5. rujna 2015.

Paula's Choice - Hydralight Shine-Free Daily Mineral Complex with SPF 30 with antioxidants

Kada biram kremu za dnevnu njegu važno mi je da krema ima zaštitni faktor i da matira, odnosno da moju masnu kožu drži pod kontrolom. Paula's Choice krema sadrži sve to plus antioksidanse i pruža hidrataciju te ima sve što bi moja idealna krema trebala sadržavati pa su zbog toga moja očekivanja bila velika, a jesu li opravdana, pročitajte u nastavku posta.


Krema dolazi u tubici od 60 ml što je dovoljna količina da vam uz obilno i svakodnevno korištenje potraje nekoliko mjeseci. Rok trajanja je 12 mjeseci što znači da kremu kada ju otvorite trebate potrošiti u tom roku, dok je na tubici naznačen i datum poslije kojega kremu ne treba koristiti, što je veliki plus. Tubica ima plastičan kilp – klap čep te se pritiskom tubice krema lagano dozira, a čep je dovoljno čvrst, tako da nema straha od otvaranja kreme u transportu.
Tekstura kreme je tekstura losiona, miris je jedva osjetan i izrazito je bijele boje. Kod nanošenja na kožu krema ostavlja bijeli trag koji se malo teže razmazuje, a kada se nanese bijeli trag nestane i krema se lijepo upije.
Iz naziva kreme vidite da sadrži mineralni kompleks za zaštitu od sunca. Kada se govori o mineralnoj zaštiti misli se na minerale koji se nalaze u Zemljinoj kori, a najpoznatiji i najkorišteniji u kozmetici su titan dioksid i cink oksid koje sadrži i ova krema (titan dioksid 2,32%, cink oksid 6,0%). Mineralna zaštita je visoka, učinkovita i postojana, a istovremeno je blaga prema koži te ju mogu koristiti i osobe s osjetljivom kožom i rozaceom.

Osim minerala Hydralight sadrži i antioksidanse koji obnavljaju kožu i ojačavaju kožu koja izgleda mlađe, a svakodnevnom upotrebom koža će se oduprijeti znakovima starenja i nestat će masnog sjaja.
Hydralight sam koristila kao dio jutarnje njege prije nanošenja pudera. Da bi se krema potpuno upila potrebno je nekih desetak minuta, a nakon toga ostavi kožu mekanom i zaglađenom te je odlična baza za puder. Iako proizvođač savjetuje nanošenje kreme oko očiju, u početku sam bila jako skeptična jer sam se bojala peckanja i suza, ali postepeno sam nanosila kremu sve bliže i bliže očima i nije bilo neugodnog peckanja i suza.
Hidratacija mi je bila odlična, a ono što me je najviše iznenadilo, i to ugodno, je kontrola sebuma. Još jednom naglašavam da imam masnu kožu, a svi znamo koliko je ovo ljeto bilo vruće i puno vlage, što kod moje kože znači da ću se sjajiti kao disco kugla od jutra do sutra, no to nije bio slučaj. Je li to zahvaljujući ovoj kremi ili proizvodima koje koristim za suzbijanje sjaja, ne znam, ali da je 
Hydralight doprinijeo kontroli sebuma, svakako je.

Opće je poznato da sve kreme sa spf zaštitom dodatno čepe pore, no ja nisam primijetila da mi je Hydralight čepio pore više nego što se to događa inače te mi nije izbacio nikakve gadosti po licu.
Namijenjen je normalnoj, masnoj i mješovitoj koži, no mislim da će dovoljno hidratacije pružiti samo masnoj koži, dok bi osobe s normalnom i mješovitom kožom trebale ispod njega nanijeti serum za hidrataciju.

Sastav: Aqua, Ethylhexyl Palmitate (thickener), Zinc Oxide 6% (sunscreen), Cyclomethicone, Titanium Dioxide 2.32% (nano) (sunscreen), Dimethicone (silicone slip agents and skin protectants), Polysorbate 80 (emulsifier), Caprylyl Methicone (emollient), Glyceryl Stearate, PEG-100 Stearate (emollient thickeners), C12-15 Alkyl Benzoate (emollient), Sodium Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer (film-forming agent), Isohexadecane (dry-finish solvent), Cetyl Alcohol (emollient), Propylene Glycol (moisture-binding agent), Polyglyceryl-6 Isostearate (emollient), Camellia Sinensis (Green Tea) Leaf Extract (antioxidant), Glycyrrhiza Glabra (Licorice) Root Extract (anti-irritant),Chamomilla Recutita (Matricaria) Flower Extract (antioxidant), Algae Extract, Aloe Barbadensis Leaf Juice (water-binding agents), Allantoin (anti-irritant), Glycerin, Panthenol (skin-repairing ingredients), Butylene Glycol (slip agent), Caprylyl Glycol (emollient), Alumina, Lauryl PEG-9 Polydimethylsiloxyethyl Dimethicone, Polyhydroxystearic Acid (thickeners), Triethoxysilylethyl Polydimethylsiloxyethyl Hexyl Dimethicone (skin-conditioning agent), Diethylhexyl Carbonate (emollient), Triethoxycaprylylsilane (silicone slip agent), Disodium EDTA (chelating agent), Chlorphenesin, Phenoxyethanol (preservatives).

Cijena Hydralight Shine-Free Daily Mineral Complex with SPF 30 with antioxidants je 237,12 kn te se može naručiti preko Paula's Choice web shopa, a ukoliko se prvo želite uvjeriti u učinkovitost ove kreme, može se naručiti i uzorak za 5 kn.

Iako cijena možda djeluje previsoka za jedan ovakav proizvod po meni on vrijedi svake lipe i da se vratim na pitanje s početka posta i kažem da je Hydralight nadmašio moja očekivanje jer se u njemu nalazi sve ono što očekujem od jedne kreme.



*PR – Proizvod je ustupljen na recenziju, no to nije utjecalo na moje mišljenje i iskrenost.

Broj komentara: 16:

  1. Fenomenalno je što ne začepi pore, uvijek se borim s kremama za lice s visokim spf-om, jer mi vremenom sve izazovu neku vrstu neugodnosti na licu :/

    OdgovoriIzbriši
  2. Uuuuu baš super zvuči, meni je ovo ljeto bilo koma, čak i one kreme koje su mi bile dobre sad su mi čepile pore :/ Mogla bi svakako probati uzorak, za 5 kn neću propast :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Njihove proizvode inače jako volim, ali ovu kremu nisam koristila.
    Ja sam se oduševila sa Skin Balancing Moisturizer SPF 30

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mene je ova krema jako oduševila, tako da se sad krećem upoznavati s ostalim njihovim proizvodima :D

      Izbriši
  4. Tražim dobru kremu sa SPF, a da ne čepi pore i matira i ova me definitvno zaintrigirala. Stavljam je na popis i uskoro naručujem :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Čitam konstantne pohvale za PC pa sam odlučila kupiti eksfolijante ali sad si me zaintrigirala i s ovom kremom. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nakon ovog više od pozitivnog iskustva s PC i ja krećem u isprobavanje :D

      Izbriši
  6. Imala sam ovu kremu prošlog ljeta, jako lagana i potpisujem sve , jedino što me malo isušila do kraja ljeta.

    OdgovoriIzbriši
  7. jako sam zadovoljna Paula's Choice proizvodima koje sam do sada koristila :D tako da vjerujem u kvalitetu ove kreme :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je ovo prvi, ali ne planiram ostati na tome :D

      Izbriši
  8. Ja i Paula se nismo još službeno upoznale, ali imam osjećaj kao da se znamo koliko dobrog sam čula o njoj. ;) Već me sam početak posta zaintrigirao jer imamo sličnu kožu i zahtjeve koje očekujemo od kreme ovakvog tipa, pa mi je drago što je ton posta ostao pozitivan. Definitivno ću uskoro upoznati Paulu! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da ćeš upoznati Paulu jer je divna :D

      Izbriši