petak, 2. listopada 2015.

Olival grožđana mast

Prva asocijacija na grožđanu mast mi je roza limena kutijica u ladici moje mame koja mi je bila jako zanimljiva kao djetetu. Ne zbog njege usana, jer to nisu baš nekakve stvari kojim se dijete opterećuje, nego zato što je grožđana mast u roza kutijici ostavljala na usnama crvenu boju te je zbog te boje na usnama bilo vrijedno preturanje po maminoj ladici ne bi li se pronašla voljena grožđana mast.
Olival je prepoznao grožđane masti kao dijelom našeg djetinjstva te je u sklopu svoje linije strare recepture izbacio grožđane masti sa četiri različite arome.
Grožđane masti dolaze u četiri arome: s aromom jagode, jabuke, vanilije i s propolisom. Koristim ih jedan duži period po principu koja mi se nanosi na usne taj dan, a kako nam dolazi sve hladnije vrijeme te je usnicama potrebno više njege, mislim da je pravo vrijeme i za ovaj post.

Olival grožđane masti dolaze u simpatičnim malim teglicama od 7 ml s poklopcem na odvrtanje. I sad opet dolazimo do toga kako su balzami u teglici nezgodni za korištenje, no meni to osobno ne smeta jer sam grožđanu mast uvijek nanosila čistim prstima i kad sam kod kuće. Grožđana mast se treba potrošiti u roku godinu dana (kada se otvori), a na teglici je naznačeno i poslije kojeg datuma više ne bi trebali koristiti grožđanu mast.
Tekstura same grožđane masti je gusta, ali se topi pri dodiru s usnama pa se može lijepo nanijeti na usne. Sama grožđana mast je dosta masna i sporije se upija što osobno i volim kod balazama za usne. Već sam rekla da sam ih koristila kod kuće po potrebi, a svakodnevno sam je nanijela u debelom sloju prije spavanja te sam se ujutro budila s mekanim i finim usnicama. Kada govorimo o raznim aromama vjerujem da će svatko pronaći nešto za sebe, meni su voćne arome (jagoda i jabuka) savršeno odgovarale preko ljeta, dok su mi vanilija i propolis više za hladnije dane. Miris je kod svih grožđanih decentan i ugodan te ove grožđane za razliku od moje iz djetinjstva ne ostavljaju boju na usnicama, a i situacija se promijenila jer sada moja mama posuđuje grožđanu mast od mene J
Kod sastava me malo iznenadilo mineralno ulje, no zbog učinka koji ove grožđane masti imaju na moje usnice, zažmirit ću na jedno oko.

Grožđane masti nisam vidjela u DM i ostalim drogerijama koje drže Olival proizvode, no mogu se naći u ljekarnama, a ako ih tamo nema, možete zamoliti ljubaznu tetu u ljekarni da ih naruči. Cijena grožđane masti je oko 18 kn.

Jeste li probali Olival grožđane masti? Kako vi njegujete usnice?



*PR – Proizvodi su ustupljeni na recenziju, no to nije utjecalo na moje mišljenje i iskrenost.

Broj komentara: 26:

  1. Nisam još koristila Olivalove grožđane masti, ali su mi na popisu za kupnju već neko vrijeme. :) Sjećam se dok sam klinka bila da je baka uvijek koristila grožđane masti, a sestra i ja njoj govorile daj to ti bezveze pa postoji labelo haha, a ona i sad govori kako su nekadašnje masti bile najbolje :)
    Trenutno imam još nekoliko Rosalovih balmova za potrošiti, a navečer najčešće stavim Ulolin ljubičasti maslac (mini pakiranje) koji mi se pokazao super za noćnu njegu. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam se totalno navukla na grožđane masti :D Labelo ili neki drugi balzam su mi ok za van, odnosno kad nisam kod kuće, dok mi je ovo omiljeno kad sam kod kuće :D

      Izbriši
  2. Joj u srednjoj sam imala jednu. Sad bih ovu od vanilije *.* I da, baš sam ih vidjela u ljekarnoj, morat ću navratit po jednu, polako mi nestaje balzama za usne :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vanilija je odlična, baš za ove hladnije dane :D

      Izbriši
  3. Nisam probala, ali baka mi je pričala da je ona od kozmetike koristila samo groždanu mast.:) voljela bih isprobati jabuku i propolis, no trenutno imam i previše balzama u kolekciji...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam kako ti je jer sam i sama ovisnik o balzamima :D Znaju bake što je dobro :)

      Izbriši
  4. Nisam koristila, ali odlicno izgledaju, posebno jagoda. Verujem da je miris prelep. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. O da, miris je odličan, taman ni prejak, ni preslab :D

      Izbriši
  5. Mi kod nas ih još nema iako polako ali sigurno stižu Olival proizvodi :) Ne stižem ali moram da svratim do Dm-a i vidim šta novo ima na policama... L.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E baš mi je drago što stižu Olival proizvodi te se nadam da će ti se sviđati kao meni :D

      Izbriši
  6. Jao, grožđanu mast sam koristila prije valjda 100 godina :D Mene Carmex spašava u posljednje vrijeme, u teglici kada sam u kući, a u stiku kada idem vani. Padam na sve što miriše na vaniliju, ako ih bude na policama u BiH, nabavit ću makar jedno pakovanje :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. He, he, i ja kombiniram tako, teglica za kuću, a stik za van :D Vanilija je divna pa ako ju uloviš isprobaj :D

      Izbriši
  7. Dobro si napisala...grožđana mast me automatski podsjeća na djetinjsvo! Ne volim što se mora nanositi prstima.....čini mi se nepraktična za nanošenje npr. u geadu ili na poslu

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Za posao ili grad definitivno nije, no kod kuće uživam u njima :D

      Izbriši
  8. ja se groždanih masti ne sjećam :( ali kao sto si rekla ja ih u dm-a nisam primjetila. mislim da bi sve s usana pojela kad tako dobro mirišu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stvarno? Ma vjerojatno si zaboravila jer je to u vrijeme našeg djetinjstva bio hit :D

      Izbriši
  9. Ne sjećam se je li moja majka koristila grožđanu mast, ali izgledaju baš slatko, no odbija me malo pakiranje u teglici :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sigurno je jer su bile pravi hit :D Teglica zna biti problem, ali sad sam se navikla na nju :D

      Izbriši
  10. Meni je ovo preslatko i nije skupo. Kako me živcira kad tak neke super stvarčice drogerije ne drže! -.-'

    OdgovoriIzbriši
  11. Ja ih koristim zahvaljujući tebi :)
    Moram da priznam da mi je draži sa jagodom :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni su baš svi dragi :D Nadam se da si zadovoljna :)

      Izbriši
  12. Nisam još, ali moram reći da me Olival sve više i više oduševljava!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Olival je brend koji me još nijednom nije razočarao jer sve što sam njihovo probala mi je odlično :D

      Izbriši
  13. Nisam isprobala, ali primamljivo zvuče, pogotovo od propolisa. :) Ja još uvijek muku mučim s trošenjem labello lip buttera, mislim da ga ne ću tak skoro potrošit, jel tak i s ovim, jel ih isto nemoguće potrošit?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne znam kojom se brzinom troši lip buttet jer još nisam probala ni jedan, ali ovu grožđanu potrošim za cca dva mjeseca, ovisno o trošenju :D

      Izbriši