petak, 16. listopada 2015.

Aura Absolute Matte Lip Cream – 602 Ring a Bell & 615 Stay Foolish

O Aura Absolute Matte ruževima za usne sam puno čitala kod blogokolegica iz susjedne Srbije i Bosne i Hercegovine. Priliku da ih isprobam pružila mi je Teodora s bloga Lolin svet u projektu blogorazmjene i tako su ovi ljepotani našli put do mene.


U nijansu 615 Stay Foolish sam se zaljubila čim sam ju vidjela, a riječ je o neonsko ljubičastoj boji. Ovu nijansu ljubičaste sam jako dugo tražila i rado ju nosim ove jeseni jer je odlična za razbijanje jesenjeg sivila. Nijansu 602 Ring a Bell je Teodora odabrala za mene i mogu vam reći da nije pogriješila jer se ne odvajam od nje. Nude prljavo roza nijansa dio je mog svakodnevnog poslovnog looka.
Obje nijanse su izrazito pigmentarne (kao što i vidite na swatchu) te je jedan sloj dovoljan kako bi se dobilo potpuno prekrivanje usnica, iako ga ja nanosima u dva sloja. Uz spužvasti aplikator ruž se lako nanosi na usne, a kako je riječ o mat ruževima plus je što se ne suše brzo pa se mogu lijepo nanijeti na usne bez straha da će ruž izgledati neuredno. Ruževi mi nisu isušili usnice, ali u navici mi je da prije nanošenja mat ruža stavim sloj balzama. Ono što me najviše iznanadilo je njihova kremasta tekstura zbog koje su jako ugodni na usnama, kao i trajnost koja će preživjeti čak i obroke. Kad ruž jednom nanesete i pričekate nekoliko minuta da se sasuši, mirne ste jedan duži period i nema straha da će vam ruž završiti na zubima. Miris je nježna vanilija i kad ga nanesete na usne potpuno nestane, tako da vjerujem da neće smetati ni najosjetljivijim nosićima.
Aura Absolute Matte ruževi dolaze u trinaest nijansi među kojima će svako pronaći jednu (ili više) za sebe.

Reklama i način na koji se opisuju Aura Absolute Matte ruževi mi se jako svidjela pa navodim nekoliko citata.
Ostat će s tobom i sljedećeg jutra.
Ostavlja trag samo na srcu.
Sve drugo se lakše skida.

Cijena Aura Absolute Matte ruževa je oko 500 dinara, što bi bilo oko 32 kune te se kao što sam rekla u Hrvatskoj ne mogu kupiti, ali nešto se šuška da će uskoro Aura kozmetika doći i kod nas čemu se ja iskreno nadam.


Jeste li probali Aura Absolute Matte ruževe? Koji je vaš omiljeni tekući ruž?

34 komentara:

  1. Kako mi je samo drago da ti se svidela nijansa po mom izboru :)
    Nadam se da će ubrzo doći Aura i na vaše tržište pa da možete da uživate u njihovim proizvodima kao i mi :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Je, je, jako :D I ja se nadam da će to biti uskoro :D

      Izbriši
  2. Probala sam, super su mi. Imam jedan ljubičasti i jedan rozi, ne znam sada napamet nijanse :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Baš mi se sviđa tvoja recenzija :) Dobili smo informaciju da će se pojaviti i u HR uskoro pa ćete moći da uživate i u drugim super stvarčicama.
    I meni je Stay Foolish jedna od omiljenih nijansi <3 L.
    P.S. Obavezno ih nanosi u dva tanja sloja, lepše izgledaju i trajnost im je onda duža.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidiš kako se mi složimo oko nijanse :D Čim sam vidjela Stay Foolish odmah sam se zaljubila :D Hvala ti na savjetu :*

      Izbriši
  4. Jedva čekam AURU U HRVATSKOJ! Stvarno želim toliko puno njihvoih proizvoda :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja, mislim da će plaća otići sam na njihove proizvode :D

      Izbriši
  5. Lolica ima ukusa ovaj 615 mi je jedan od najlepših, drago mi je da ti se dopadaju <3

    OdgovoriIzbriši
  6. Nisam ih probala :( ovdje gdje sam ja ih nema za kupiti :( ... Predivni su :) i super ti stoje boje :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da ćeš imati priliku za isprobati jer su jako kvalitetni i povoljni :D

      Izbriši
  7. 602 mi je prelijepa :D Nisam probala,nemam gdje kupiti.:)

    OdgovoriIzbriši
  8. Aura ima tako dobre nijanse ovih ruževa i uvijek negodujem što mi nije lako dostupna :D

    OdgovoriIzbriši
  9. Bilo bi super da dođu kod nas. :) Lijepo ti oba stoje, ali ipak favorit mi je stay foolish. :) A moj omiljeni tekući ruž je Colour Splash od Manhattan, s tim da ne znam kak se zove nijansa jer mi se naljepnica odljepila....

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam probala ni jedan Manhattan tekući ruž, ali ne znači da neću :D Držimo fige da dođu što prije :D

      Izbriši
  10. I sama se veselim dolasku Aure :D :D
    Ring a bell je divan i mogla bi biti moja prva kupljena nijansa <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je što ti se sviđa Ring a bell :D Moj popis je toliko dugačak da to neće biti dobro :D

      Izbriši
  11. Joj svi pričaju o toj Auri, nadam se da će stići što prije :) Ring a bell je <3 stavljam ga na popis i kupujem prvom prilikom :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je što ti se sviđa :D Svim proizvodima Aure koje sam imala priliku priliku probati sam se oduševila :D

      Izbriši
  12. kad bi barem ta Aura napokon došla kod nas..swatchevi izgledaju divno, vidim zašto ih uspoređuju sa NYX-om..sad sam se i sjetila, meni je granica sa Bosnom jako blizu i često idem tamo kupiti Golden Rose ruževe, sljedeći put baš budem pitala drže li slučajno Auru, finger crossed da drže :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Držim fige :D Koliko sam primijetila od djevojaka iz Bosne i Hercegovine, negdje imaju Aura kozmetiku, a negdje ne :/

      Izbriši
  13. NAjbolji ruzevi ikada Ne znam koliko si videla, izaslo je jos 13 novih nijasni... Odlepila sam za bojama i zelim ih sve! Ali bukvalno sve! :D <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Totalno te razumijem :D Vidjela sam nove nijanse i predivne su te bi ih i sama rado sve udomila :D

      Izbriši
  14. Nisam, ali čitam o njima, evo već drugi puta večeras :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Jedva čekam nabaviti ih, rozi je odličan :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Čim stignu kod nas, nabavljam i drugi dio ekipe :D

      Izbriši