subota, 10. listopada 2015.

Byphasse gelovi za tuširanje

Byphasse je španjolski kozmetički brend koji je digao popriličnu prašinu kada se pojavio u DM drogerijama što nije ni čudno jer je riječ o proizvodima odlične kvalitete, povoljne cijene i XXL pakiranja.


Za prvu ruku izabrala sam si dva gela za tuširanje i micelarnu koju sam uzela na akciji 1+1.

Dva gela za tuširanje sam uzela jer sam tip osobe koja koristi jedan gel za tuširanje dok ga ne potroši, a nakon toga slijedi neki novi s drugim mirisom kako ne bi bilo predosadno. Byphasse gelovi za tuširanje su ogromni, pakirani u ambalaži od 500 ml i trebalo bi mi dugo da potrošim tu količinu te je upravo to razlog moje kupovine dva gela jer kad sam s jednog potrošila do pola, zamijenila sam ga s drugim J Možda je malo neobično što to navodim kao nedostatak, ali nije to nešto nerješivo.

Byphasse tuširalice mogu se pronaći u šest različitih mirisa: s bademovim mlijekom, s cvijetom pamuka, s cvijetom tijare, s ylang cvijetom, s ružičastim narom i s organskim arganovim uljem. Tuširalice su pH neutralne, bez parabena te su nježne prema koži i namijenjene svim tipovima.
Tuširalice koje sam izabrala za sebe su cvijet tijare i ylang cvijet, a riječ je o tuširalicama egzotičnog mirisa koji su me osvojili na prvu. Miris cvijeta tijare jako volim, no ylang cvijet me potpuno očarao svojim svježim ženstvenim mirisom.

Gelovi za tuširanje se lako doziraju, tekstura im je gelasta te bez obzira na SLS ne stvaraju puno pjene, a što je još važnije, ne isušuju kožu. Koža je nakon pranja mekana i čista, a posebno mi se sviđa što miris ostane i kad napustim tuš kabinu te se zadrži na koži neko vrijeme.

Sastav:
ylang cvijet: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Parfum, Laureth-3, Citric Acid, Propylene Glycol, Methylchloroisothiazolinone, Cananga Odorata Flower Extract, Methylisothiazolinone, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Alpha-Isomethyl Ionone, Butylphenyl Methylpropional, Coumarin, Hexyl Cinnamal, CI 17200, CI 42090.

cvijet tijare: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Sodium Chloride, Cocamidopropyl Betaine, Parfum, Laureth-3, Glycerin, Polyquaternium-7, Citric Acid, Phenoxyethanol, Methylchloroisothiazolinone, Sodium Benzoate, Gardenia Tahitensis Flower Extract, Methylisothiazolinone, Coumarin, CI 15510. 

Cijena tuširalice je 19,90 kn što je i više nego povoljno, a mogu se pronaći u DM drogerijama.


Kako vam se čine ove tuširalice? Jeste li probali nešto o Byphasse proizvoda? Što bi mi preporučili?

22 komentara:

  1. Još uvijek ih nisam isprobala, ali svakako budem :) Ogromno je pakiranje tako da ću i ja potrošiti pola pa se baciti na drugi :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pakiranje je stvarno ogromno pa ih je dobro kombinirati :D

      Izbriši
  2. Nisam još uvek ali bih volela. Dosta čitam o Byphasse proizvodima na drugim blogovima ali ih kod nas još nema :(
    Najviše želim da probam micelarnu :) L.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da će uskoro Byphasse proizvodi doći i kod vas :D Micelarna je također odlična :)

      Izbriši
  3. Kod mene nikako da dodju na red,praznim zalihe,a vec pikiram onaj gel sa mirisom pamuka,predivno mi mirisi,i zanima me tonik.Dosad sam probala dezic sa mirisom kreme,i bas je njezan a efikasan,jako sam zadovoljna!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Njihovi dezići me baš privlače tako da vjerujem da ću si izabrati koji :D

      Izbriši
  4. Nisam probala, dopada mi se kako izgledaju, posebno sa mirisom cveta tijare. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Imam jedan gel u zalihama, nisam ga još isprobala :D
    Tiare zvuči kao da bi mi se mogao svidjeti, ali ubije me to ogromno pakiranje :/
    Mene je za sada tonik oduševio, izvrstan je ♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tonik mi je također na listi želja za isprobavanje :D Neobična su mi njihova ogromna pakiranja, ali mogla bih se naviknuti :)

      Izbriši
  6. nisam isprobala niti jedan njihov gel za tuširanje, ali budem :) meni je + to što ima više ml, možda ga neću potrošit u sekundi xD

    OdgovoriIzbriši
  7. Nakon čitanja o njihovim proizvodima, i sama sam podlegla iskušenju... ;) Nedavno sam kupila micelarnu, gel za čišćenje lica i skidač šminke s očiju. Dojmovi su različiti :) Tuširalice još nisu stigle na red, ali mislim da bih također kupila ylang jer mi se ranije pokazalo da mi odgovara miris proizvoda koji ga sadrže

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš me zanimaju tvoji dojmovi proizvoda koje si isprobala :D Micelarnu imam i zadovoljna sam, dok bi skidač šminke s očiju željela probati :)

      Izbriši
  8. svakako ću isprobati... i sama bih izabrala ova dva mirisa + ružičasti nar :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Planiram isprobati sve tuširalice, a ružičasti nar je sljedeći :D

      Izbriši
  9. nisam probala još nista a nisam ih ni vidjela u dm-a?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Možda ih nema u svim DM prodavaonicama?! Vjerujem da ćeš ih uskoro pronaći :D

      Izbriši
  10. Tonik obavezno da probaš, ja sam se zaljubila :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hoću, hoću :D Ma ja sam freak za tonike i imam ih puno u zalihama pa stalno uvjeravam sebe da mi ovaj ne treba :D

      Izbriši
  11. Isprobala sam njihovu micelarnu i zadovoljna sam. Ne znam kak bi funkcionirala da kupim ove gelove za tuširanje jer mi isto mirisi brzo dosade pa tak ima po 3 gela otvorena... a i teško da mi nekaj može nadmašit Niveu. :) Budem kupila čisto da vidim kakvi su, a dok mi dosade uvalim mami, ne će imati nikaj protiv. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mama kantica troši što nitko neće, tako i moja prođe :D :D Ovo ljeto sam bila opsjednuta s Nivea gelom pklavim kao univerzalna kremica. predivan mi je :D

      Izbriši