subota, 31. listopada 2015.

Nuxe Masque Creme Fraiche de Beaute

O hidrataciji kože se puno priča, pogotovo dolaskom hladnijih dana. Kako je moja koža masna, ali sklona dehidraciji, hidrataciji tijekom cijele godine posvećujem puno pažnje. Dok za vrijeme ljetnih mjeseci koristim hidratantne serume i fluide, dolaskom niskih temperatura u svoju rutinu dodajem hidratantne kreme, ulja i hidratantne maske za lice. U ovom postu bit će riječi upravo o jednoj hidratantnoj maski za lice.


Maska je namijenjena svim tipovima dehidrirane kože, a po riječima proizvođača pruža hidrataciju 24 sata. Koristi se na području lica, vrata, dekoltea i očiju.

Nuxe Masque Creme Fraiche de Beaute dolazi u bijeloj minimalističkoj tubici tipičnoj za Nuxe iz koje se proizvod lako istisne i aplicira na lice. Za tubicu od 50 ml trebat ćete izdvojiti oko 175 kn i kada ju jednom otvorite treba ju potrošiti kroz šest mjeseci.

Koristi se kao i sve maske tako da se u debljem sloju nanese na očišćenu kožu i ostavi desetak minuta da djeluje, a onda se ostatak blazinicom skine s lica ili utrlja u kožu.
Masku sam koristila na malo drugačiji način. Nanijela sam je u sloju debljem od kreme, ali tanjem od ostalih maski koje koristim (npr. maske za čišćenje) i ostavila da se potpuno upije. Obično bi je nanijela popodne, nakon posla i nakon što sam skinula kompletnu šminku i ostavila je do prije spavanja. Kada se maska potpuno upila i ako prijeđete prstima po licu vidjet ćete kako se ostaci rune. Upravo zbog tih ostataka bi se umila prije nego što bi otišla na spavanje, ali samo lagano vodom, dok potrebu za ostalom njegom nisam imala.

Boja maske je mliječno bijele boje, a na licu izgleda skoro pa prozirno. Kada se nanese na lice prvo što osjetite je njezin predivan cvjetan miris koji nije zagušljiv, nego je osvježavajući i opuštajući. Maska će vas lagano hladiti i osjetit ćete trenutno osvježenje. Koristim je po potrebi, u prosjeku jednom tjedno, a najčešće nakon izrazito teških dana kada imam osjećaj da mi je koža žedna i umorna te sam zadovoljna hidratacijom koju mi pruži kao nadopuna ostalim proizvodima koje koristim. Dodatni je plus to što je nježna i može se koristiti na području očiju bez suza i peckanja te što mi jako lijepo osvježi to osjetljivo područje. Ponekad ju koristim samo na okoloočnom području jer mi odgovara hidratacija koju pruži, a i imam osjećaj da mi ublaži podočnjake.
Nuxe Masque Creme Fraiche de Beaute može se pohvaliti i divnim sastavom kod kojeg treba naglasiti da sadrži osam biljnih mlijeka (bob, žuti grašak, zeleni čaj, kokos, badem, cvijet bagrema, soja i zob), aloe veru, cvjetove naranče i badema.

Sastav: Aqua/Water, Hydrogenated Coco-Glycerides, Macadamia Integrifolia Seed Oil, Octyldodecanol, Cetyl Alcohol, Glycerin, Hydroxyethyl Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Dicaprylyl Ether, Xylitylglucoside, Benzyl Alcohol, Capryloyl Glycine, Anhydroxylitol, Tocopherol, Citric Acid, Caprylic/Capric Triglyceride, Sodium Hydroxide, Xylitol, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Allantoin, Butylene Glycol, Parfum/Fragrance, Safflower Oil/Palm Oil Aminopropanediol Esters, Ci 77891/Titanium Dioxide, Polysorbate 60, Sorbitan Isostearate, Aloe Barbadensis Leaf Juice Powder, Tetrasodium Edta, Dehydroacetic Acid, Salicornia Herbacea Extract, Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Flower Extract, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Flower Extract, Sclerotium Gum, Glycine Soja (Soybean) Oil, Camellia Oleifera Seed Oil, Cocos Nucifera (Coconut) Oil, Ethylhexylglycerin, Lupinus Albus Seed Extract, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Glycine Soja (Soybean) Seed Extract, Pisum Sativum (Pea) Extract, Disodium Edta, Avena Sativa (Oat) Kernel Extract, Camellia Sinensis Leaf Extract, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Fruit Extract, Robinia Pseudacacia Flower Extract, Cocos Nucifera (Coconut) Fruit Extract [N2503/A].

Jeste li probali ovu masku? Koja je vaša omiljena maska za hidrataciju?



22 komentara:

  1. Imam je i predobra mi je. Dobro si me napomenula, htjela sam i ja pisati o njoj. Miris mi je tako fin, svjež i baš po mom ukusu, a koža mi je baš glatka i mekana nakon korištenja.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja baš tražim neku dobru hidratantnu masku, uzet ću ovu u obzir, čini se odlična :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Kao Marina, i ja sam u potrazi za dobrom hidratantnom maskom, a ta zvuči stvarno odlično. Mislim da još uvijek nisam pročitala u potpunosti negativnu recenziju nekog Nuxe proizvoda :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sad kad si to spomenula mogu reći ni ja. Nuxe proizvodi su standardno dobri, samo će ti neki više odgovarati od drugih :D

      Izbriši
  4. Omiljena mi je Gerovital. Potrazicu tester ove maske, bas mi je zanimljiva :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja nisam probala ovu, cujem da su Freeman maske za lice odlcine, trenutno koristim neku Baleinu i za sad sam zadovoljna :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Fremman maske i ja se nikako nismo složile. Zapravo, ne mogu im oprostiti što se reklamiraju kao prirodni, a puni su parabena :/

      Izbriši
  6. Nisam je probala a volela bih jer hidratacije nikad dosta ali su mi pre ove maske na wl već dugo krema za ruke i čuveni balzam za usne :) L.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Krema meni nije ništa posebno, ali balzam je divan i svakako vrijedan pažnje :D

      Izbriši
  7. Dobro zvuči. Pogotovo ovaj dio za okoloočnu zonu, tu si me skroz zaintrigirala :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni se sviđa što je odlična za okoloočno područje jer su mi to dvije muhe jednim udarcem :D

      Izbriši
  8. Nisam probala ovu masku i iako mi super zvuči tvoj opis vjerojatno je neću isprobati je Nuxe preparativa i ja nikako da se složimo :(
    Trenutno koristim Caudalie hidratantnu i zasad mi odgovara :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Poznato mi je to jer ima brendova s kojima nikako da dođem na zelenu granu :D Vjerujem da je Caudalie maska odlična, jer je to brend koji rijetko kada razočara :D

      Izbriši
  9. Great post dear! Have a nice day:)

    irenethayer.com

    OdgovoriIzbriši
  10. I ja mislim pisati o njoj. Sad mi je pri kraju :) Slažem se s tobom. Meni je ova maska fenomenalna!

    OdgovoriIzbriši
  11. Uvijek u potrazi za izvrsnom hidratantnom maskom :)
    Najbolje su mi Payot Hydra maska i Novexpert Repulp, iduće planiram uzeti Caudalie hidratantnu jer sam imala tester i izvrsna mi je, a potražit ću i tester ove, sigurno će i ona nekad doći na red za kupnju :D

    OdgovoriIzbriši