petak, 9. listopada 2015.

Važnost temeljitog čišćenja lica i moja rutina čišćenja

Vjerujem da ste puno čitali o važnosti temeljitog čišćenja lica, no što to zapravo znači. Po meni je to osnovni korak njege lica jer ni jedna krema neće napraviti čudo ukoliko vi niste skinuli s lica make up i očistili kožu od svih nečistoća.


Znam da mnoge djevojke legnu spavati, ne samo da nisu očistile lice, nego s kompletnom šminkom na licu, što je više nego užasno jer pore ostaju začepljne te zbog toga nastaju akne, miteseri i komedoni. Osobno nikada nisam legla sa šminkom na licu bez obzira u koje doba i u kakvom stanju došla kući te bez čišćenja lica ne mogu leći u krevet, kao ni bez tuširanja ili pranja zubi.

Moja rutina čišćenja lica sastoji se od jutarnjeg i večernjeg čišćenja lica, a kako sam vlasnica masne kože i imam sebuma na izvoz pokazat ću vam moju postavu koja drži pod kontrolom moje masno lice.

Jutarnje čišćenje lica je također jako važno jer prije nanošenja make upa, očistite lice od ostataka noćne njege kao i sebuma koji se tijekom noći nakupio na vašem licu.
Moja jutarnja rutina je vrlo jednostavna, a sastoji se od gela ili pjene za umivanje i Konjac spužvice. Kada biram gel/pjenu za jutarnje umivanje važno mi je da je blaga prema licu, ali i da ugodno miriši jer mi je to potrebno za brže razbuđivanje. Konjac spužvica mi služi za ugodnu jutarnju masažu (recenzija). Gel za umivanje koji trenutno koristim je Rose Care probiotički ultra blagi gel s ružinim uljem koji mi je predivan, što zbog mirisa, što zbog toga što je nježan prema licu.

O skidanja šminke sam napisala na početku posta, no moram napomenuti da se lice treba temeljito očistiti prije spavanja bez obzira jeste li nosili šminku taj dan ili niste. Tijekom dana se na našem licu sakupi puno nečistoća poput smoga, kao i sebuma koje naše lice luči, a treba se ukloniti i ostatak dnevne kreme sa spf faktorom koje smo nanijele ujutro, nadam se da jeste J
Moja večernja rutina čišćenja je malo kompliciranija i temeljitija od jutarnje. Okoloočni make up skidam s dvofaznim odstaranjivačima jer su mi se oni pokazali najučinkovitiji te komplatan make up skinem bez trljanja i razvlačenja ionako osjetljivog i nježnog područja. Mixa dvofazni odatranjivač mi je trenutno najdraži, a više o dvofaznim odstranjivačima možete pročitati u ovom postu.
Nakon što sam uklonila šminku s očiju, skidam ju sa cijelog lica koristeći za to ili mlijeko za čišćenje ili micelarnu otopinu. Micelarna otopina je moje omiljeno sredstvo za uklanjanje šminke i trenutno koristim La Roche – Posay koja će uskoro i dobiti svoju recenziju. Mlijeko za čišćenje mi je također drag čistač, ali mi najviše odgovara u hladnijim danima, što znači da će ovaj Ulola čistač biti u češćoj uporabi J

Blazinice su nešto što se kod mene troši brzinom munje i nekad imam osjećaj da ih jedem. Koristim ih u različitim veličinama. Ebelin klasične veličine koristim za okoloočno područje, a Babylove, s medekima na sebi, za skidanje šminke sa cijelog lica. Možda vam se Babylove dječje blazinice čine prevelike, idealne su da u gotovo jednom potezu uklonite svu šminku, a mekane su poput jastučića.

Nakon što sam skinula šminku s lica kod mene je obvezno umivanje jer, bez obzira koliko proizvodi koje sam gore navela obavljaju odličan posao, nemam osjećaj da mi je lice potpuno čisto dok se nisam umila. Trenutno za umivanje koristim Apivita gel s propolisom i citrusom koji je namijenjen čišćenju mješovite i masne kože te kojem se uvijek rado vraćam jer mi je jedna od najboljih umivalica koje sam probala, a više o tome u recenziji. Dodatna pomagala za čišćenje lica ne koristim, iako već dugo planiram kupiti Clarsonic Mia, ali to stalno odgodim za sljedeći mjesec J

Ovaj post bi se odužio kada bi nastavila pisati o sljedećem koraku toniziranju kao i o pilingu i maskama za lice koji su također sastavni dio čišćenja i njege lice pa ću to ostaviti za jednu drugu priču.


Kako izgleda vaša rutina čišćenja lica? Koje proizvode vi koristite?

22 komentara:

  1. Koristim doslovno dva proizvoda i vodu, jedva sam pronasla sto mi odgovara.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je što si pronašla proizvode koji ti odgovaraju :)

      Izbriši
  2. Rutina nam je identična samo sa drugim proizvodima , od ovih tvojih imam Mixu i super je. Slažem se sa svime što si napisala :)
    Maske i pilinge također puno koristim.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Piling i maske su mi dio mog kućnog spa, odnosno večeri kada ulovim vremena za opuštanje :D

      Izbriši
  3. I kod mene je piling jako bitan. Isto imam masnu kožu i nosim šminku na svakodnevnoj bazi, pa mi omogućava onaj osjećaj da mi koža diše. :D Koža mi zna nekada baš zbog pilinga iako je masna prijeći na sušu stranu tako da dobra hidratantna maska je kod mene "must have" :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hidratacija je i kod mene u ogromnim količinama, a hidratantna maska ide jednom tjedno :D

      Izbriši
  4. Imam mješovitu kožu lica i prištići mi predstavljaju veliki problem. Srećom cinkova mast ih odlično smanjuje i uklanja i odlično se osjećam bez njih. Za jutarnje i večernje čišćenje koristim Neutrogena pink grapefruit cream wash koji ima preeedivan miris i ostavlja mi glatku kožu bez isušivanja. Ponekad još koristim i Dr. Pasha sapun za lice mak i cimet koji mi jako lijepo očisti kožu i super otklanja šminku. Pokrene cirkulaciju i otkloni mrtve stanice kože jer ima komade maka pa služi i kao piling. Pored toga nekada koristim različite maske za lice te trakice protiv mitesera. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sama nemam problema s prištićima, ali znam koliko je teško održavati kožu sklonu njima jer moja sestra muku muči s njima već godinama. Vidim da puno vremena posvećuješ čišćenju lica, što je jako pohvalno samo pazi da ti proizvodi koje koristiš u borbi protiv prištića ne isuše kožu (jer često znaju) i puuuno hidratacije :D

      Izbriši
  5. Nikada nisam otišla na spavanje, a da nisam temeljito očistila lice!
    Mixa skidač šminke s očiju je i meni najbolji, kao i Apivita umivalica.
    Moja rutina je malo drugačija od tvoje, jer ja nakon skidanja šminke s očiju odmah prelazim na umivanje lica

    OdgovoriIzbriši
  6. imamo skoro isti način skidanja sminke i čišćenja lica :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja sam u mladjim danima nakon izlaska znala otici u krevet sa sminkom :/ sad ni u ludilu.
    Takodjer perem lice gelom nakon skidanja sminke. Prije sam voljela dvofazne skidace, al sad koristim Alpha h balancing cleanser koji mi je nezamjenjiv. Takodjer moram kupiti i taj Apivita gel :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne kaže se uzalud mladost - ludost :D Meni je Alpha h balancing cleanser na WL :)

      Izbriši
  8. Moja rutina čišćenja je vrlo slična. Jutarnja, naravno, manje zahtjevna, ali navečer kao da imam misiju. Zapravo, i imam... Ne mogu uopće zamisliti da legnem na čistu jastučnicu sa šminkom. Ma ja ne mogu ni zaspati ako nisam sva čista i mirisna... Ne znam, valjda navika. Uglavnom, moram probati ove babylove blazinice. Baleine obožavam!!!! Baš me zanima kako se tebi dopada LRP micelarna. Meni je bila jedna od najboljih koje sam probala! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Potpuno se slažem s tomom oko čistoće prije spavanja :) LRP micelarna mi je otkriće i totalno sam se zaljubila u nju te mi nije jasno što je prije nisam probala :D Vjerujem da će ti i Babylove balzinice biti odlične :)

      Izbriši
  9. Ja imam jako suhu kožu i još nisam našla sredstvo s kojim bi prala lice prije spavanja/ skidanja šminke jer mi sve dodatno isuši kožu, čak i proizvodi za suhu kožu, ništa mi ne odgovara tako da jednostavno skinem šminku micelarnom i umijem se...te na to dolazi sloj hidratantne kreme.. :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je što si našla idealnu rutinu koja ti odgovara :D Kako nisam suhokožac ne znam što da ti preporučim, ali znam da suhokošcima bolje odgovaraju umivalice u pjeni nego gelovi :)

      Izbriši
  10. Moja jutarnja rutina se sastoji od umivanja Balea penom., Byphasse tonik i hidratantna krema. Uveče koristim Olay četku, Byphasse gel za umivanje, Byphasse gel, hidratna krema, okoloočna krema i krema za bubuljice. Piling svaki 3,4 dan :)
    Jednom mi se za sada desilo da sam zaspala sam sa šminkom, jednom i nikad više. Miceralnom je skinem za očas posla :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je micelarna zakon kod uklanjanja šminke jer je za čas skinem :D Imaš odličnu rutinu čišćenja lica :)

      Izbriši
  11. Kako sam počela da koristim micelarne, mleka za čišćenje mi bukvalno stoje :D Dopada mi se tvoja rutina čišćenja, baš me zanima recenzija LRP micelarne :) <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bit će recenzija LRP micelarne uskoro :D I meni su micelarne najdraži čistači :D

      Izbriši