nedjelja, 4. listopada 2015.

Empties # 8

Kako empties postove pišem tromjesečno, malo kasnim s ovim postom, ali to je samo zbog moje lijenosti slikanja prazne ambalaže. Subota je kod mene dan za spremanje stana pa sam se morala natjerati na slikanje kako bi mogla isprazniti prepuno kantu u kojoj skupljam praznu ambalažu. Uglavnom, ovo će biti malo poduži post J


Ovo ljeto su mi baš odgovarale kremaste tuširalice tako da je moja ekipa bila ova na slici. Le Petit Marseillais med lavande koja je jedna od mojih omiljenih tuširalica ikad te je često možete vidjeti u mojim new in ili empties postovima. Afrodita je izbacila kremaste gelove za tuširanje i samo mogu reći da su bile pun pogodak, bar ova od maline koju sam ja probala te zbog pozitivnog iskustva planiram probati i ostale. Balea LE proizvode ne propuštam tako da se kod mene našla i ova tuširalice s borovnicom i vanilijom.  

Evo još Balea LE proizvoda, ali ovaj put je riječ o mazalicama. Cabana dream je mirišljavi losion s mirisom breskve i marajkuje, a Summer Glam je prošlogodišnji losion s mirisom egzotičnog voća i sa šljokicama te je bio jako voljen ovo ljeto. SunDance fluid poslije sunčanja također je jedan proizvod koji je ostao od prošle godine, a ovo ljeto sam ga dokrajčila. Zanimljiv je jer sadrži suptilne šljokice koje jako lijepo izgledaju na preplanuloj koži.

Avon Planet Spa kreme za tijelo volim jer su ugodne na tijelu, a i prefino miriše, tako je bilo i s ovim body souffle s mirisom tajlandskog lotusa. Balea univerzalne kremice su privukle pažnju mnogih zbog svojih divnih kutijica, a dvije koje sam potrošila su s cvjetnim mirisom i s mirisom maline.

Olival mlijeko za sunčanje spf 50 je moj must have proizvod svako ljeto i to mi je najdraže mlijeko za sunčanje. Yves Rocher suho ulje Monoi de Tahiti je moj miris ljeta, a koristila sam ga na tijelu i na kosi i ovo je jedan od mojih najdražih proizvoda za ljeto. Biobaza jogurt za tijelo nakon sunčanja sam isprobala pred kraj ljeta, a kao što vidite riječ je o uzorku koji sam dobila uz neki časopis. Na prvu mi se svidio te ga planiram iduće ljeto kupiti u originalnoj veličini.

L'oreal Elsive Arginine Resist x3 light je moj omiljeni šampon drogerijskog ranga kojem se uvijek vraćam, a Rose Care probiotički šampon za snažnu kosu je moje najnovije otkriće (recenzija). Gliss sprejeve obožavam jer ne znam kako bi se bez njih uspjela počešljati i svaki puta kupim neki drugi koji je naravno namijenjen mojoj kosi, no ovaj Liquid Silk namijenjen krhkoj kosi nije me se nešto dojmio jer sam se uz njega jako teško raščešljavala i imala sam osjećaj da ne radi ono što bi trebao. Batiste je toliko puta hvaljen kod mene, a ako vas zanima i recenzija pročitajte je ovdje.

Da nije bilo ovih vodica mislim da ne bi preživjela ovo ljeto. Balea vodica služila mi je za ispiranje soli s lica nakon kupanja, dok sam Avene tremalnom umirivala lice i pružila mu potrebnu vlagu prije nanošenja dnevne i večernje njege.

Omiljeni skidači bilo make upa, bilo laka s noktiju. Aveo s bademom mi je odličan odstranjivač laka s noktiju i uvijek ih imam nekoliko kod kuće. Okoločni make up mi je najlakše skinuti dvofaznim odstranjivačem, a Mixa se tu pokazala kao najefikasnija, a ujedno i najblaža prema nježnom okoloočnom području (recenzija). La Roche – Posay micelarna mi se pokazala jednom od boljih koje sam probala i ostala sam vam dužna recenziju.

Garnier i ja se baš ne volimo, ali obožavam njihove deziće, točnije roll on. Balea uz LE tuširalice i mazalice ima odlične gelove za brijanje te je i ovaj jedan od njih s mirisom višnje i bazge čija je kombinacija divota za čula.

Olival grožđane masti su mi bile apsolutni hit ovo ljeto, bar ove voćne – jagoda i jabuka (recenzija). Afrodita  Hydra Active koncentrat odlično se uklopio u moju ljetnu rutinu njege lica te koži pružio potrebnu hidrataciju. Docteur Renaud krema za ruke s organskim uljem manga i shea maslacem pružila je potrebnu njegu mojim rukama (recenzija).

I nešto malo dekorative J Lush transaprentni puder Emocionalna briljantnost pokazao mi se dobar za matiranje lica i fiksiranje make upa (recenzija). Maskara Essence Lash Princess false lash effect ili jednostavnije zelena princeza nije mi bila toliko dobra kao njezina prethodnica, dok je Avon Super Shock klasika, a ova moja je u nekom posebnom cvjetnom ruhu. Hello Beauty spužvica je odslužila svoje, a trajala mi je oko četiri mjeseca, a onda se počela raspadati.

Što ste vi potrošili u zadnje vrijeme?


31 komentar:

  1. Joj koje lepote, sve lepše od lepšeg, uvek kad gledam tvoje slike skontam kolko volimo i koristimo slične stvari i uvek se nađem u svemu što se tebi dopada ili si potrošila, uvek lepo šareno i po mom :). Volelal bih da probam ovo Yves Rocher suvo ulje , ostalo manje više i ja koristim možda ne iste mirisne note .

    OdgovoriIzbriši
  2. Iskreno, ne znam baš jesam li potrošila nešto u zadnje vrijeme, šamponi su nešto što se uvijek brzo potroši, a za ostalo mi treba vremena ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nekad imam osjećaj da jedem gelove za tuširanje koliko brzo se troše :D

      Izbriši
  3. Ja sam baš sad u fazi gdje su mi svi proizvodi pri kraju :D Garnier deziće obožavam, ali nisam isprobala ove roll on :) i baš sam u potrazi za dvofaznim odstranjivaćem, bacit ću pogled na ovaj Mixin :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam to, nikako da se nakupi praznih proizvoda, a onda preko noći puna kanta :D Mixa dvofazni mi je uz Garnierov najbolji :)

      Izbriši
  4. Lijepo si potrošila i mene čaka empties post ovaj tjedan, Vanja je svoj napisala, ja još nisam a stvari se samo gomilaju i gomilaju :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Avene termalna voda me spašavala ovo ljeto <3 cijelo ljeto sam trošila stvari iz zaliha, bez kupovanja novih, pa mi puno proizvoda ide prema kraju :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Moj godišnji favorit - Garnier roll on! :D
    Imamo puno sličnih proizvoda, samo što su tvoji potrošeni :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. He, he, pa bit će i tvoji jednog dana :D Slažem se za Garnier roll on :D

      Izbriši
  7. meni je mixa najdrazi odstranjivac i vise necu druge uopce kupovati, samo njega :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni su Mixa i Garnier tu negdje pa ih kombiniram :D

      Izbriši
  8. Potrošila sam svoju najdražu masku za kosu Macadamia. :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni bude žao kad mi se neki dragi proizvod potroši, no gledaj sa svjetlije strane, sad će doći nova maska :D

      Izbriši
  9. Afroditin gel za tusiranje sa narandzom sam probala i odlican je, miris je bozanstven. :)
    Baleine proizvode obozavam.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Naranču obožavam, tako da je on sljedeći na redu :)

      Izbriši
  10. Oooo pa ti si ful vrijedna. Meni se iskreno neda čuvati prazna ambalaža a jako volim ovakve postove jer uvijek saznam nešto više o nekim proizvodima,

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni nije toliko teško čuvati praznu ambalažu, koliko mi se ne da fotografirati tu gomilicu :D

      Izbriši
  11. Podsjetila si me na predivan miris Avon kreme za tijelo s cvijetom lotosa koju sam jako voljela, ali više nema u katalogu, pa je ostalo samo sjećanje :D

    OdgovoriIzbriši
  12. Najjaci dio posta.... potrosila sam hello beauty "jaje" spuzvicu za puder. :DDDDDDDDDDDDDD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. He, he, malo čudno :)) Bolja bi riječ za nju bila da se istrošila :D :D

      Izbriši
  13. Svima je rozena princeza bolja od zelene, a mene nikada Baleini proizvodi nece razocarati.

    OdgovoriIzbriši
  14. tvoji emptiesi su uvijek oaza za oči, jer potrošiš mnogo proizvoda :D
    ni meni essenceova zelena nije dobra kao roza pinceza, ali mi je opet bolja od mnogih skupljih maskara :D
    sada si me podsjetila da počnem već jednom isprobavati svoj batiste cherry :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Šteta mi je puno platiti maskaru kad postoje tako dobre drogerijske, a svejedno koliko ju platila ide nakon tri mjeseca u kanticu :)

      Izbriši
  15. Ja ne znam kako vi uspijete potrošiti ovoliko proizvoda :D :D Ja čim se približim kraju nekog proizvoda odmah se bacim na novi pa nikako ne uspijem potošiti stari do kraja. Sada se nekako natjeram da to ne radim, ali loše mi ide :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kod mene se novi proizvod kreće koristiti tek kad je stari potrošen pa je to i dodatna motivacija za trošenje :D

      Izbriši