četvrtak, 15. listopada 2015.

Kerastase Resistance Volumifique sprej

Svoju kosu ne tretiram s puno proizvoda niti ih često mijenjam, nego kada pronađem proizvod koji mi odgovara držim ga se godinama. O svojoj kosi sam pisala u nekoliko postova, no ukratko: ravna je, nedostaje joj volumena, a opet je sklona zapetljavanju, masno vlasište, suhi vrhovi i godinama je bojam. Nije idealna, ali je moja i trudim se pružiti joj pažnju koju zaslužuje da bi izgledala lijepo J


S leave in sprejavima za kosu nemam puno iskustva, mogla bih čak reći da sam lagano skeptična, no polako se opuštam i dajem im šansu. Kerastase Resistance Volumifique sprej je leave in sprej za volumen i dugotrajnost frizure. Nanosi se na ručnikom prosušenu kosu od korijena pa po cijeloj dužini kose, ne ispire se, a kosa se stilizira kao i inače.

Tako sam ga i ja nanosila te sam primijetila da sprej olakšava i češljanje kose s kojim inače imam dosta problema, a kosa ima više volumena te je odmaknuta od tjemena više nego inače. Kada se osuši kosa je mekana pri dodiru što je još jedan veliki plus. Miris spreja je nježan, ugodan i puderast te je prava suprotnost sprejevima koji većinom imaju salonski miris. Miri se jedno vrijeme zadržava u kosi što mi je izuzetno drago jer mi je baš fino mirisati je. Nije mi dodatno zamastio kosu, kao ni isušio je, dok je s druge strane naglasio njezin prirodan sjaj.
Sprej je mliječno bijele boje, ali ne ostavlja boju ili tragove po kosi. Pomoću raspršivača lijepo se aplicira na kosu te je za moju kosu potrebno oko sedam špriceva.

Bočica od 125 ml u kojoj dolazi potrajat će vam oko šest mjeseci, a cijena je oko 229 kn. Kerastase Resistance Volumifique sprej možete kupiti u ovlaštenih Kerastase salonima kao i na stranim sajtovima Lookfantastic i Fealunique gdje se često može naći na raznim akcijama.
Planiram ponovno kupiti Kerastase Resistance Volumifique sprej jer me ugodno iznenadio, kao i probati još koji proizvod iz Volumifique linije.

Volite li Kerastase proizvode? Koji je vaš omiljeni Kerastase proizvod?




*PR – Proizvod je ustupljen na recenziju, no to nije utjecalo na moje mišljenje i iskrenost.

Broj komentara: 14:

  1. Obožavam Kerastase proizvode i ne mogu bez njih. Tako da vjerujem da je super ovaj sprej. Mojoj kosi trenutno fali sjaja i trebam je pod hitno pofarbati :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kerastase proizvodi su vrh i svakako se isplati uložiti u njih :D

      Izbriši
  2. Planirala sam uzeti ovj sprej, super mi je naišla recenzija :)

    OdgovoriIzbriši
  3. vjerujem da je odličan proizvod :D
    možda se jednom počastim njime :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Hmm, još uvijek nisam spremna izdovojiti ovu sumu na proizvod za kosu, al da mi fali volumena, fali itekako... znaš možda koji jeftiniji proizvod? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Proizvod koji je mojoj kosi pružio volumen i s kojim sam bila zadovoljna je L'oreal Professionnel Pro - Keratin Refill maska za kosu. Malo je skuplja, oko 130 kn, no traje dugo. Ako te zanima Roseybelle je pisala o njoj pa evo link http://www.roseybelle.com/2015/09/loreal-professionnel-volumetry-shampoo.html :D Od drogerijskih proizvoda nisam našla ništa što stvarno daje volumen, nego samo obećanja :D

      Izbriši
    2. Puno ti hvala. :* Šteta da nema ničeg u drogerijama, mada se ni nisam nadala bog zna čemu...

      Izbriši
    3. Možda i ima, ali ja nisam pronašla, ali ako nađeš nešto dobro, slobodno javi :D

      Izbriši
  5. Meni je dugo bila top Chroma riche maska, ali sad već dugo nisam koristila ništa njihovo

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam probala tu masku, ali planiram si nabaviti jednu :D

      Izbriši
  6. Super recenzija, taman mi treba ovako nesto za kosu...koja je isto tako suva i bez života od farbanja...

    http://www.fashionpumpkin.com

    OdgovoriIzbriši