ponedjeljak, 12. listopada 2015.

theBalm – Instain Lace blush

U ovo rumenilo sam se zaljubila čim sam ga prvi put vidjela na stranim sajtovima, a kad se theBalm pojavio kod nas, znala sam da će biti moje. I nisam se prevarila jer uživo je još ljepše nego na slikama.

theBalm je prepoznatljiv po svojoj retro ambalaži na koju je teško ostati imun, ali po kvalitetnim proizvodima. Sjetite se samo najpoznatijeg highlightera Mary – Lou Manizer o kojem sam pisala ovdje.


Instain rumenila dolaze u čvrstoj kartonskoj retro kutijici s ogledalcem te iako je ovo rumenilo u kartonskoj kutijici riječ je o travel friendly proizvodu, a kutijica se zatvara na magnet. U kutijici se nalazi 6,5 g proizvoda koji se treba potrošiti kroz godinu dana.

Instain rumenila dolaze u šest predivnih nijansi, a moja nijansa je Lace. Riječ je o jednoj intenzivnoj roza nijansi kakvu sam već dugo tražila, a pristaje i toplim i hladnim podtonovima. Samo rumenilo je jako pigmentarno (usporedila bih ga sa Sleek rumenilima) i mora se biti jako pažljiv pri nanošenju. Osim pažljivog nanošenja rumenilo traži i određeno vrijeme blendanja, tako da ovo nije rumenilo koje se nanosi kada ste u žurbi jer zahtjeva malo više pažnje i truda od ostalih rumenila. Tekstura mu je divna, puderasta i lijepo se benda, a finish mu je mat što mi se jako sviđa. Može se pohvaliti i odličnom trajnošću jer kad ga jednom nanesete na lice ono ostaje dok ga ne skinete, a u mom slučaju je izdržalo dvanaest sati jer to je najduže što sam ga imala na licu.
theBalm proizvodi mogu se pronaći u pet Bipa prodavaonica (Zagreb - Maksimirska 123 i Trg Krešimira Ćosića 9, Osijek - Trg Ante Starčevića 6, Rijeka – Agatićeva 8 te Solin – Hektorovićeva 38c), u Muller drogerijama i Parfumerijama Martimex. Cijena Instain rumenila je 169,90 kn što je dosta za naše pojmove, ali riječ je o kvalitetnom rumenilu u koje vrijedi uložiti te rumenilu koje ne sadrži talc što je jako teško pronaći.


Jeste li probali theBalm proizvode? Kako vam se sviđa ovo rumenilo?

Broj komentara: 29:

  1. Ovo rumenilo mi je bojom ''in your face'', genijalno je :D Mada ne znam kak bi ga ja isfurala :D Ja si pikiram Pinstripe nijansu, predivna mi je <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pinstripe je bio moj drugi odabir, ali sam odabrala Lace, iako vjerujem da ću si i njega uzeti u skoroj budućnosti :D

      Izbriši
  2. Ja bolje da prestanem da čitam blogove :) Taman sam nedavno nabavila Mary Lou a sam vidim ovo rumenilo, znaš već kako sam slaba na rumenila. A na sve to theBalm-a nema kod nas. Nije fer :D L.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam da si slaba na rumenila :D Kod nas je theBalm tek stigao, tako da vjerujem da će doći i kod vas :D

      Izbriši
  3. Boja rumenila je prelijepa! Ja imam TheBalm Instain Houndstooth blush

    OdgovoriIzbriši
  4. Moram pod hitno nabaviti nešto od theBalma. Ovo rumenilo je baš divno :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uh, ja si želim još puno toga :D A rumenila su mi sva predivna i rado bi ih sve udomila :D

      Izbriši
  5. Ufff predivno izgleda. Meni nebi pristajao, ali boja mi je preodlična :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Vise sam za suptilnije nijanse, cesce ih nosima. Ali ova je totalni vrh! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovo je bojica baš onako za gušt uz posebne lookove :D

      Izbriši
  7. točno mogu zamisliti kako ti lijepo stoji :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Jako me podsjeca na essenceovo rumenilo iz LE kolekcije Cinderella story. :D

    OdgovoriIzbriši
  9. Ja sam se prepala kad sam vidjela nijansu :D Kao osoba koja naginje nekim neutralnijim nijansama s kojima se teško pretjera mislim da mi nedostaje hrabrosti za ovo rumenilo, ali tebi skidam kapu do poda što ovo znaš nositi ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Totalno te razumijem jer sam i ja prije birala rumenila s kojim ne mogu pretjerati, no otkako sam probala Sleek rumenila (a ona su izrazito jakih nijansi i pigmentarna) sam ih zavoljela te sam savladala vještinu blendanja :D :D

      Izbriši
  10. Predivno je, baš sam nedavno prvi put imala prillike vidjeti Balmove proizvode uživo, swatchala sam sve živo, al na kraju nisam ništa kupila, mislila sam uzeti ruž, ali sam odustala i nije mi žao jer mi nijansa vjerojatno ne bi pristajala... Vjerujem da treba biti pažljiv prilikom nanošenja, al mislim da vrijedi strpljenja i blendanja. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uzela sam i jedan njihov ruž i malo sam se razočarala jer mislim da se za puno jeftinije mogu kupiti ruževi takve kvalitete. Uglavnom, što se tiče ruževa, mislim da nisi ništa propustila, dok je rumenilo u drugu ruku nešto u što vrijedi uložiti :D

      Izbriši
    2. Budem još razmislila o rumenilima, al kakva bi ja to bila bjutiholičarka pa da nemam nešto od theBalma :D da imaju lakove u ponudi ne bi dvojila ni sekunde :D

      Izbriši
  11. Auh divoteee! Nadam se da će doći i kod nas :/

    OdgovoriIzbriši